| کد خبر: 234532 |

دروغ جدید درباره واکسن برکت

مدیران و کارکنان خط تولید واکسن برکت همگی واکسن کُوو ایران برکت زده اند.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درباره تازه‌ترین دروغ منتشر شده در فضای مجازی مرتبط با واکسن برکت، گفت: مدیران و کارکنان خط تولید واکسن برکت همگی واکسن کُوو ایران برکت زده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، جواد نیکی ملکی در مورد مطلب منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تزریق واکسن سینوفارم توسط مدیران و کارکنان شرکت برکت در فضای مجازی، موضع گیری و در صفحه شخصی اش در فضای مجازی نوشت: این موضوع "دروغ جدید در باره واکسن برکت" است.

اخیرا فردی در فضای مجازی نوشت که به مدیران و کارکنان شرکت برکت واکسن سینوفارم زدند.

این موضوع علاوه بر اینکه از سوی آقای حجت نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد، یکی از کارکنان شرکت برکت نیز در پاسخ به این مطلب در فضای مجازی اعلام کرد که "بنده تو خط تولید واکسن برکت دارم کار می کنم و با تمامی همکارانم دو دز واکسن برکت را زدیم"

آقای نیکی ملکی همچنین به روند تولید واکسن کرونا اشاره و در صفحه شخصی خود اعلام کرد که تعداد تولید واکسن کووایران برکت تا روز گذشته (هشتم شهریور) به حدود هشت میلیون دز رسیده است.

وی اعلام کرد که تعداد واکسن تحویلی به وزارت بهداشت تا این مدت هم حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار دز است.

مطالعات بالینی مرحله سوم واکسن ایرانی کرونا به نام "کوو ایران برکت" پنجم اردیبهشت در هتل ارم تهران آغاز و طی آن این واکسن به سه داوطلب، دکتر مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و متخصص بیماری های عفونی، حسینعلی شهریاری نماینده مردم سیستان و بلوچستان و رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و محمدعلی امیرزرگر ایمونولوژیست و استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران تزریق شد.

مرحله سوم مطالعه بالینی روی جمعیت ۲۰ هزار نفری در ۶ شهر انجام شد. از مجموعه داوطلبان مرحله سوم تست بالینی ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرهای تهران و کرج و مابقی از چهار شهر بوشهر، اصفهان، مشهد و شیراز هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.