| کد خبر: 232750 |

وزش باد شدید و رگبار و رعدوبرق طی ۳ روز آینده

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید، موقت و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور طی سه روز آینده، از افزایش سرعت باد در مناطق شرق کشور و خیزش گردوخاک خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید، موقت و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور طی سه روز آینده، از افزایش سرعت باد در مناطق شرق کشور و خیزش گردوخاک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا ( ۸ و ۹ تیر) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعدوبرق ‌پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: این وضعیت روزهای ‌پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر) علاوه‌بر این مناطق در دامنه‌های البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا و ‌پنجشنبه (۹ و ۱۰ تیر) در کل استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما و بارش ‌پراکنده انتظار می‌رود و دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر ‌پیش‌بینی می‌شود، گفت: در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان نیز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد موقت و رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

به گفته وی، روزهای ‌پنجشنبه، ‌جمعه و شنبه (۱۰، ۱۱ و ۱۲) در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل افزایش سرعت وزش باد و گردوخاک خواهیم داشت.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ سانتیگراد و طی روز ‌پنجشنبه (۱۰ تیرماه) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.