| کد خبر: 230086 |

سهمگین‌ترین وضعیت کرونایی پایتخت در ۱۰ روز اخیر

فرمانده مقابله با کرونا در تهران وضعیت ۱۰ روز اخیر در پایتخت را سهمگین‌ترین موج از زمان شیوع کرونا تا کنون دانست.

تین نیوز

فرمانده مقابله با کرونا در تهران وضعیت ۱۰ روز اخیر در پایتخت را سهمگین‌ترین موج از زمان شیوع کرونا تا کنون دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زالی در دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، گفت: کادر درمان سخت‌کوشانه و ایثارگرانه در برابر خیز چهارم کرونا ایستاده‌اند، همکاران شبانه‌روزی و مجاهدانه درحال تلاش برای مقابله با کرونا و متاسفانه باید بگویم که سهمگین‌ترین و توفنده‌ترین امواج ناشی از کرونا در تهران را از ابتدای شیوع تاکنون در این ۱۰ روز تجربه کردیم.

به گفته وی در روزهای اخیر بر حجم بالای مراجعان سرپایی، بدحال بودن بیماران، تغییر در الگوی مراجعان بیماری، بالا رفتن سطح مراجعه بستری، وخامت حال بیماران، اشباع سریع تخت‌ها، افزایش تخت‌های مراقب ویژه و تغییر در افزایش تعداد مرگ و میر شهروندان تهرانی افزوده شده و  پیش‌بینی ما این است که  این شرایط در تهران حداقل ۱۰ تا ۱۴ روز آینده تغییر چندانی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه این وضعیت شرایطی سخت را به کادر بهداشت و درمان تحمیل می‌کند. گفت: نیروی انتظامی نیز با نگاهی مسئولیت پذیر از زمان شیوع کرونا تا کنون در کنار کادر درمان و دستگاه‌های بهداشتی حضور داشت که از آنان تشکر می‌کنیم.

فرمانده مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه  در موارد مانند تامین امنیت برای ارائه خدمات پزشکی و سلامت، نظم بخشی در فرآیندهای درون‌شهری، ساماندهی فعالیت صنوف و ... نیروی انتظامی نقش پررنگی داشت، گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاثیر زیادی بر میزان ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن دارد و از این رو برخورد منطقی و ایجاد فرآیند گشت های تلفیقی با کمک عزیزان در حوزه اصناف و نیروی انتظامی می‌تواند در این حوزه نقش موثری داشته باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.