| کد خبر: 229929 |

اهدای تجهیزات ضدکرونایی از طرف ستاد اجرایی فرمان امام به ستاد مقابله با کرونای تهران

همزمان با استقرار بزرگترین بیمارستان سیار ستاد اجرایی فرمان امام درکنار سه بیمارستان درگیر با کرونا در تهران، چندین دستگاه ونتیلاتور و کیت تشخیص فوری از طرف ستاد اجرایی فرمان امام به ستاد مقابله با کرونای تهران اهدا شد.

تین نیوز

همزمان با استقرار بزرگترین بیمارستان سیار ستاد اجرایی فرمان امام درکنار سه بیمارستان درگیر با کرونا در تهران، چندین دستگاه ونتیلاتور و کیت تشخیص فوری از طرف ستاد اجرایی فرمان امام به ستاد مقابله با کرونای تهران اهدا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در جلسه‌ای باحضور محمد مخبر رئیس ستاداجرایی فرمان امام و علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران، حواله ۵ دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی و ۸۰ هزار کیت تشخیص فوری کرونا مبتنی بر آنتی‌ژن تولیدشده در ستاد اجرایی فرمان امام به ارزش بیش از ۵میلیارد تومان، به ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اهدا شد.

علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در تهران و با قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی در یکسال اخیر گفت: از لحظه شیوع ویروس کووید۱۹ در کشور، هرجا به هر گره و مشکلی در بحث سلامت و درمان مردم برخوردیم، دکتر مخبر اولین کسی بود که به دادمان رسید و مشکلات بزرگی همانند تولید ماسک و کیت تشخیص و داروهایی مانند رمدیسیور را تحت شدیدترین تحریمها و در کوتاه‌ترین زمان از سر راه مردم برداشت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: دارویی نبوده که در دنیا در زمینه کرونا موثر شناخته شود و دانشمندان دارویی ستاد اجرایی بلافاصله برای تولید آن اقدام نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر ستاد در استقرار بیمارستان سیار و مجهز احسان درکنار بیمارستانهای مسیح‌دانشوری و بوعلی که درگیر مقابله با موج چهارم کرونا هستند، ستودنی و برای همکاران ما موجب قوت قلب بود.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این مراسم ضمن اهدای حواله تجهیزات بیمارستانی به ارزش ۵ میلیارد تومان، از خبرهای خوب در زمینه دستاورد دانشمندان دارویی این مجموعه طی روزهای آینده خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.