| کد خبر: 227535 |

عید ۱۴۰۰ مثل عید ۹۹ خواهد بود

رئیس جمهور درجلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: این روز‌ها حساستر برای همه مااست به دلیل اینکه مردم درجنب وجوش اجتماعی و فرهنگی و بهداشتی و خرید وفروش هستند.

تین نیوز

رئیس جمهور درجلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: این روز‌ها حساستر برای همه مااست به دلیل اینکه مردم درجنب وجوش اجتماعی و فرهنگی و بهداشتی و خرید وفروش هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا وسیما، روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) بانوی فداکار اسلام بر پیروی از خاندان نبوت و رسالت در تمام امور تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سالروز تولد حضرت زینب (س) روز پرستار نیز هست، گفت: پرستاران ما در سراسر کشور افتخارشان این است که مسیر و راه آن حضرت را انتخاب کنند.

رئیس جمهور افزود: طی یکسال گذشته که ویروس کرونا به ایران وارد شد، پرستاران، پزشکان و کادر پزشکی روز‌های سختی را پشت سر گذاشته و در عین حال با حضور در صحنه بهداشتی کشور کار‌های بزرگی نجام داده اند.

آقای روحانی همچنین با اشاره به اینکه ملت ما همیشه از خادمان خود تقدیر و تشکر کرده است، گفت: به نوبه خود از خدمتگزاران و مدافعان سلامت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به گذشت یک سال از ورود ویروس کرونا و روز‌های سخت این بیماری به نزدیک شدن به روز‌های پر جنب و جوش عید اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه در روز‌های اخیر تا فرارسیدن عید نوروز تلاش‌ها و جنب و جوش‌ها برای انجام امور و خرید‌ها بیشتر شده، شاید فاصله اجتماعی کمتر رعایت شود.

آقای روحانی گفت: اگر امروز ما دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم آثار آن را خواهیم دید.

رئیس جمهور افزود: همه دوست داریم که شب عید آرامی داشته باشیم و رسوم و سنت‌هایی که بوده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود به همین خاطر باید با رعایت بهداشت، ویروس کرونا را ساده نگیریم.

وی اضافه کرد: عید و سفر‌های ما و رفت و آمدهایمان طوری باشد که دچار موج چهارم نشویم و اگر شرایط عادی باشد باز هم باید همه مراعات کنیم.

رئیس جمهور افزود: عید امسال مشابه عید پارسال است و شاید از یک نظر بیشتر از پارسال باید مراعات کنیم. چون پارسال می‌گفتیم که از دست ویروس ووهان چه کار باید کرد؟ اما امروز می‌گویند که از دست ویروس انگلیسی باید چه کار کرد؟

اقای روحانی تصریح کرد: شرایط ما امسال قدری سخت‌تر شده و مردم عزیز که در طول ۱۳ ماه گذشته همیشه همکاری کرده اند انشاءالله بیشتر مراقبت کنند و مراودات کمتر شود. اگر ایام نوروز شرایط ما شرایط مناسبی بود همه باید دستورالعمل‌ها را مراعات کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.