| کد خبر: 220538 |

دستور استاندار سمنان به ستاد مدیریت بحران برای آمادگی و مقابله با سرما

استاندار سمنان برای آمادگی و مقابله با سرما و جلوگیری از جاری شدن سیلاب احتمالی در نقاط مختلف استان سمنان به ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران دستور داد.

تین نیوز

استاندار سمنان برای آمادگی و مقابله با سرما و جلوگیری از جاری شدن سیلاب احتمالی در نقاط مختلف استان سمنان به ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران دستور داد.

به گزارش تین نیوز از سمنان، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: فرمانداری های استان به ویژه در نقاط سردسیر و جاده های کوهستانی برای مدیریت بحران باتوجه به سردی احتمالی هوا و بارش برف و باران در ماه های آینده، تدابیر لازم را اندیشه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری های استان برای پاکسازی اطراف جاده های درون شهری برای جلوگیری از جاری شدن سیلاب ها اقدام های لازم را انجام دهند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان استان هم برای رفع نقاط حادثه خیز و آماده باش ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در تلاش باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: مناطقی از کالپوش، شهمیرزاد، فولادمحله و مناطق شمالی استان سمنان در فصل سرما با کولاک و بارش برف شدید مواجه می شوند که باید اقدام های لازم برای مدیریت بحران در این مناطق انجام شود.

آشناگر تصریح کرد: توجه به بیمه روستایی و کشاورزی از رویه مناسب برای جبران خسارت ها است و دستگاه های اجرایی به طور ویژه برای بیمه واحدهای مسکونی و محصولات روستائیان اقدام‌ کنند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه بخشی از خسارت محصولات کشاورزی که سال گذشته به دلیل سرمای هوا از بین رفت را پرداخت نکرد که لازم است سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیری‌های لازم را در این بخش انجام دهد.

استاندار سمنان گفت: همانطوری که تعدادی از استان ها در زمان وقوع بحران به عنوان استان‌ به‌ کمک مردم استان سمنان‌ می شتابند،‌مسئولان دستگاه های اجرایی ما هم در صورت بروز حادثه در استان های دیگر وظیفه پشتیبانی دارند که لازم است در هرصورت آمادگی مدیران به خصوص جمعیت هلال احمر، اورژانس و مدیریت بحران حفظ شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.