| کد خبر: 177267 |

◄ زمزمه دلار 10 هزار تومانی در بودجه 98

سناریو افزایش حامل‌های انرژی تاکنون مورد موافقت دولت قرار نگرفته است.

تین نیوز

سناریو افزایش حامل‌های انرژی  تاکنون مورد موافقت دولت قرار نگرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  فارس، امروز یازدهمین جلسه ستاد لایحه بودجه ۹۸ با حضور  رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده، در این جلسه گزارشی از منابع و مصارف لایحه بودجه ۹۸ و گزارش عملکرد معاونت‌ها و امور ذیربط در مورد روند پیشرفت تهیه و تدوین لایحه بودجه سال آتی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب برنامه زمان‌بندی و سامانه جامع بودجه نیز ارائه شد.

 یک مقام مسئول سازمان برنامه و بودجه در مورد جزئیات جلسه گفت: ۲۱ تبصره لایحه بودجه جمع‌بندی شده و برای تصویب به دولت می‌رود تا در جلسات آتی هیات وزیران به تدریج بررسی و نهایی شود.

این مقام مسئول عنوان کرد:‌ هنوز سقف درآمدی بودجه تعیین نشده و پیشنهاداتی در این زمینه وجود دارد که به دولت ارائه خواهد شد.

برخی منابع آگاه معتقدند ۳ سناریو صادرات یک میلیون بشکه نفت، یک و نیم میلیون بشکه و ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار بشکه در روز مانند سال‌های گذشته برای صادرات نفت وجود دارد.

نرخ تسعیر ارز نیز با دو سناریو روبرو است: قیمت ۴۲۰۰ تومان برای کالاهای اساسی و ارز نیمایی برای دیگر مصارف (سناویو اول) و قمیت ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی و ارز ۱۰ هزار تومانی برای دیگر مصارف(سنارویو دوم).

شنیده‌ها حاکی از این است که سازمان برنامه و بودجه در یکی از پیشنهادات سناریو افزایش حامل‌های انرژی را مطرح کرده که البته تاکنون مورد موافقت دولت قرار نگرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.