| کد خبر: 268860 |

تخفیف ۹ درصدی برای تهرانی‌ها با پرداخت عوارض

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان اگر تا آخر سال عوارض را پرداخت کنند، مشمول تخفیف ۹ درصدی خواهند بود و اگر به سال آینده موکول کنند، مشمول جریمه خواهند شد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان اگر تا آخر سال عوارض را پرداخت کنند، مشمول تخفیف ۹ درصدی خواهند بود و اگر به سال آینده موکول کنند، مشمول جریمه خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورا با اشاره به درخواست مالکان مغازه های بازار برای اختصاص بودجه بمنظور ایمن سازی بازار گفت: شهردار منطقه ۱۲ در زمان تصویب بودجه خواستار اختصاص بودجه‌ای برای ایمن سازی بازار کرد که تا حدودی محقق شد؛ اما ایمن سازی مغازه‌های بازار بر عهده مالکان است.

چمران افزود: شهرداری هم به مالکان مغازه ها در بازار کمک می‌کند که در هماهنگی با میراث فرهنگی، نوسازی و بازسازی را انجام دهند.

ضرورت تدوین طرح جداگانه برای بازار تهران

رئیس شورای شهر تهران همچنین گفت: وقتی وارد بازار می شوید، می بینید که بسیاری از کوچه ها و راسته ها سقف های موقت می زنند که نشان می دهد کسبه آمادگی همکاری دارند؛ اما بازار باید طرح جامع جداگانه داشته باشد که در گذشته این طرح تدوین شد و حتی می‌خواستند زیرگذرهایی را بسازند که عملیاتی نبود.

تخفیف ۹ درصدی برای تهرانی‌ها با پرداخت عوارض

مهدی چمران همچنین گفت: شهروندان اگر تا آخر سال عوارض را پرداخت کنند، مشمول تخفیف ۹ درصدی خواهند بود و اگر به سال آینده موکول کنند، مشمول جریمه خواهند شد.

رئیس شورا همچنین درباره توزیع قبوض عوارض سالانه در شهر تهران گفت: امیدوارم بودیم که قبوض عوارض زودتر از اسفند و حتی در تابستان به دست شهروندان برسد و بر همین اساس اصرار خواهیم کرد که سال آینده این قبوض زودتر منتشر شود.

مهدی چمران افزود: تأکید کرده بودیم که توزیع قبوض به صورت کاغذی نباشد اما دوستانمان درشهرداری اعلام کردند که همه شهروندان دسترسی به همه زیرساختهای مجازی ندارند با این حال اعلام کردند برای شهروندانی که در گذشته قبوض شان را اینترنتی پرداخت کرده بودند، قبوض کاغذی ارسال نشده است.

تذکر رئیس شورا درباره برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب

رئیس شورا همچنین باردیگر درباره برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در پایتخت تذکر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عیدانه در تهران به ویژه در روزهای پایانی سال، ترافیک را چند برابر می کند و بارها در شورا تذکر دادیم اما به تذکرها توجهی نمی کنند.

مهدی چمران افزود: باز هم در آستانه سال جدید نمایشگاه های پرمخاطب برگزار می کنند و موجب ناراحتی و عصبانیت مردم می شود و ما اعتراضات را شفاهی و کتبی اعلام کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.