| کد خبر: 251724 |

افتتاح ۱۰ جایگاه سوخت کوچک‌ مقیاس تا پایان سال جاری در تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۰ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، جلسه تخصصی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی توسعه، ساماندهی و تسهیل احداث جایگاه های سوخت رسانی در شهر تهران با اولویت جایگاه های کوچک مقیاس و با حضور سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس این کمیسیون، حسین نظری؛ معاون خدمات شهری، مجتبی شفیعی؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک  برگزار شد.

تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه، لزوم اجرای مصوبات شورای شهر توسط سازمان های مربوطه و همچنین، استقبال شورا از ارائه ایده های جدید برای پیشبرد اقداماتی را که منجر به خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان شود، مورد تأکید قرار داد.

وی از تصمیم برای سپردن ایجاد و توسعه جایگاه های سوخت کوچک مقیاس به شهرداری های مناطق خبر داد و گفت: افتتاح جایگاه های جدید در سطح شهر، باعث تسهیل و تسریع در سوخت گیری و کاهش زمان معطلی شهروندان در صف هایی که در جایگاه های موجود بنزین شاهد آن هستیم، می شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران هدف اصلی این مصوبه را برطرف کردن یکی از مشکلاتی که مردم با آن روبه رو هستند، برشمرد و گفت: با از بین بردن دیوان سالاری اداری و تشریفات زائد آزاردهنده، باید به نوعی اقدام شود که شهرداری های مناطق در جذب سرمایه گذاران خصوصی، تسهیل و تسریع کنند.

وی احداث جایگاه سوخت در هر محله را گامی رو به جلو به منظور پاسخ گویی به یکی از مطالبات مردم محلات عنوان کرد و افزود: انتظار می رود در موضوع جایگاه های سوخت کوچک مقیاس به دنبال پیچیده کردن روند کارها و طولانی شدن فرایندها  نباشیم و تمام تلاش خود را برای تحقق این برنامه به کار بگیریم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه با توجه به گذشت 6 ماه از زمان تصویب مصوبه احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شورا، انتظار می رود تا پایان سال شاهد افتتاح حداقل 10 جایگاه در سطح شهر باشیم، خاطرنشان کرد: رویکرد شنبه های امید و افتخار باید از اینکه چه کاری می خواهیم انجام بدهیم به چه کارهایی انجام داده ایم، تبدیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.