| کد خبر: 245566 |

◄ ۳۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری زنجان افزوده می شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری ۳۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری زنجان افزوده می شود

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری ۳۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری زنجان افزوده می شود

به گزارش تین نیوز، منصور مرادلو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه ما یک دستگاه تولید پیور به ارزش حدود ۱۵ میلیارد تومان داریم، گفت: چون اپراتور آن بازنشسته شده، فرد دیگری نمی‌تواند با آن کار کند و دستگاه بلااستفاده مانده است.

وی با بیان اینکه پیش از این مسئولان استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا استفاده‌ای نکردند، ابراز داشت: ما از اواخر شورای پنجم و امروز هم ما در شورای ششم پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: وجود سگ‌های ولگرد مشکل عموم شهرها شده و پیگیر مدیریت این مساله هستیم و روزانه بین ۱۲ تا ۱۴ سگ ولگرد در شهر زنده گیری و به مکان مشخصی جهت عقیم سازی منتقل می‌شوند.

مرادلو تاکید کرد: در ماه ۴۰۰ سگ ولگرد در شهر زنده گیری می‌شود و برای عقیم سازی هر سگ ۲۰۰ هزار تومان هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرداری زنجان مهندس نقشه بردار، مهندس عمران و شهرسازی، مهندس تاسیسات و نیروی متخصص در حوزه آسفالت نداریم، ابراز داشت: برای نظارت بر آسفالت معابر با صرف هزینه چند میلیاردی سراغ آزمایشگاه فنی مکانیک خاک برویم.

رئیس شورای شهر زنجان، با بیان اینکه تعدادی از اتوبوس‌های شهرداری به دلیل بازنشسته شدن برخی رانندگان، امکان خدمات دهی ندارند، افزود: برخی نیروهای شهرداری از طریق عنوان فضای سبز وارد شده‌اند و بعد از مدتی هم وارد کارهای دفتری شدند.

مرادلو افزود: ۳۶ دستگاه ناوگان شهری (اتوبوس) با ظرفیت ۲۰ تا ۲۱ نفر بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان خریداری کرده‌ایم تا تسهیلی برای حمل و نقل عمومی هسته مرکزی و ترافیک شهر باشد.

وی به انعقاد قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومانی شهرداری زنجان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای احداث پارک هاشمی نژاد اشاره کرد و گفت: تلاش داریم از ظرفیت این قرارگاه در اجرای پروژه‌های شهری در زنجان استفاده کنیم.

مرادلو تاکید کرد: شهرداری برای امسال در دفترچه بودجه ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده که برای تملک یک باب منزل در منطقه سبزه میدان ۱۱ میلیارد تومان هزینه انجام دادیم.

رئیس شورای شهر زنجان، به منطقه پونک زنجان و عدم وجود مدرسه و امکانات ورزشی و فرهنگی در این منطقه اشاره کرد و بیان داشت: در این منطقه زمین‌هایی برای ساخت مدرسه پیش بینی شده است و برای بررسی مطالبات منطقه پونک با مدیر راه و شهرسازی رایزنی‌هایی داشتیم.

مرادلو با بیان اینکه آپارتمان‌های منطقه مهر آرا فاقد امکانات فرهنگی، تفریحی و آموزشی است، افزود: باید راه و شهرسازی پاسخگو باشد چرا که این منطقه بعد از ۱۱ سال هنوز هیچ امکاناتی ندارد.

وی ادامه داد: بودجه آسفالت خیابان‌های زنجان به ۱۹۲ میلیارد رسیده و شاهد تعامل شهرداری و شورای شهر زنجان با پیمانکاران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.