| کد خبر: 231892 |

لزوم ارسال گزارش تحویل و تحول به شهردار و رییس شورای شهر سابق تهران

بهتر است پیش نویس این گزارش به آقای قالیباف و چمران به عنوان شهردار و رییس شورای سابق ارسال شود تا آنان نیز گزارش را ببینند و اگر جایی احساس می کنند غلو شده بازگو کنند.

تین نیوز

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش تحویل و تحول با تاکید بر اینکه باید این گزارش با مدت مشابه دوره قبلی مقایسه شود، گفت: بهتر است پیش نویس این گزارش به آقای قالیباف و چمران به عنوان شهردار و رییس شورای سابق ارسال شود تا آنان نیز گزارش را ببینند و اگر جایی احساس می کنند غلو شده بازگو کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی الویری در دویست و نود و نهمین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش تحویل و تحول توسط شهردار تهران گفت: از دکتر حناچی تشکر می کنیم و امروز نفس راحتی کشیدیم که زحمات و پیگیری ها به ثمر نشسته و زمان خوبی هم این گزارش مطرح شد تا مردم تهران ارزیابی کنند، عملکرد افرادی را که انتخاب کردند.

وی افزود: بهتر است در این گزارش علاوه بر ذکر اعداد و ارقام مقایسه ۴ ساله هم قرار داده شود، به عنوان مثال وقتی گفته می شود در این دوره ۱۰۵ کیلومتر فیبر نوری نصب شده در مقایسه آورده شود که در مدت مشابه قبل چقدر فیبر نوری نصب شده است.  یا وقتی گفته می شود خطوط دوچرخه سواری از ۰.۳ درصد به ۰.۹ درصد رسیده یعنی سه برابر شده برای مخاطب قابل توجه خواهد بود که در ۴ سال گذشته چه اقداماتی صورت گرفته است.

این عضو شرای شهر تهران ادامه داد: در زمینه نیروی انسانی ما افتخار می کنیم حدود ۹ هزار نفر نیروی انسانی کاهش پیدا کرده و این برای  اولین بار است که سیر صعودی جذب نیرو در شهرداری  تبدیل به سیر نزولی می شود. این در حالی است که در مدیریت سابق در همان دو سال آخر ۱۳ هزار نفر اضافه شدند لذا این موارد باید مستند سازی شود و به روشنی بیان شود.

الویری تاکید کرد: بهتر است پیش نویس این گزارش به آقای قالیباف و چمران به عنوان شهردار و رییس شورای سابق ارسال شود تا آنان نیز گزارش را ببینند و اگر جایی احساس می کنند غلو شده بازگو کنند اینگونه نباشد که گزارش نهایی ارایه شود و بعد بیایند و بگویند ما اطلاعی از این گزارش نداشتیم و جایی از آن ایراد دارد. من امیدوارم گزارش متقن و قابل اعتمادی به مردم ارائه کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.