| کد خبر: 231884 |

شهرداری روند معمول ارائه گزارش تحویل و تحول را رعایت نکرد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری روند معمول ارائه گزارش تحویل و تحول را رعایت نکرده است.

تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری روند معمول ارائه گزارش تحویل و تحول را رعایت نکرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی اعطا در دویست و نود و  نهمین جلسه شورای شهر تهران از هیئت رئیسه شورای شهر انتقاد کرد و با اشاره به بند ۴ ماده ۲ مربوط به آیین نامه وظایف و اختیارات هیئت رئیسه شورای شهر در تذکری گفت: در این دستور تاکید شده که این گزارش برای تدقیق بیشتر و بررسی جامع تر در کمیسیون تلفیق مطرح می شود و این بدان معناست که نباید این گزارش ابتدا در صحن شورا قرائت شود بلکه گزارش اولیه ابتدا باید در کمیسیون تلفیق مطرح شود.

وی افزود: این گزارش بر اساس مصوبه شورای شهر مطرح می‌شود و متناظر با گزارشی است که محمدعلی نجفی نخستین شهردار دوره پنجم مدیریت شهری، در سال ۹۶ قرائت کرد و بازتاب گسترده ای داشت. آنچه امروز در صحن علنی شورا مطرح شد، بدون استماع نظرات اعضای شوراست و پس از این دیگر رفتن این گزارش به کمیسیون تلفیق فایده ای ندارد، چون آنچه که امروز در صحن ارائه شد به عنوان سند مورد توجه افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

اعطا با تاکید بر این که عدم ارائه این گزارش به کمیسیون تلفیق خلاف نص صریح مصوبه شوراست، گفت: گزارشی که پیروز حناچی امروز قرائت خواهد کرد مورد توجه قرار می گیرد ، نه گزارشی که در کمیسیون تلفیق مطرح و نهایی می شود. این در حالی است که ۲۱ نفر از اعضای شورا در صحن شورا تشخیص و تدبیر داشتند.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر تصویب کردند که این گزارش در کمیسیون تلفیق صرفاً قرائت و استماع شود و این نص صریح مصوبه است که از آن تخطی شد. گلایه‌مندم چرا که این گزارش بدون مطرح شدن نقطه‌نظرات اعضای شورای شهر بازتاب پیدا می‌کند.

اعطا تاکید کرد: پیش از این نیز با دکتر مظاهریان معاون شهردار تهران در این خصوص گفتگو داشتیم که ایشان گفتند صورت بندی مقایسه‌ای در این گزارش مقدور نیست. از شهرداری خواستیم در این خصوص جلسه داشته باشند که نپذیرفتند و کارشناس خود را  نیز به جلسه نفرستادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.