| کد خبر: 223967 |

تذکر فراهانی به شهرداری به دلیل بی توجهی در حفاظت از پارک پردیسان

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بی توجهی شهرداری و سازمان محیط زیست، منجر به شرایط نامطلوب پارک پردیسان و انباشت زباله ها در این فضا شده است.

تین نیوز

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بی توجهی شهرداری و سازمان محیط زیست، منجر به شرایط نامطلوب پارک پردیسان و انباشت زباله ها در این فضا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مجید فراهانی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور با اشاره به وضعیت پارک پردیسان تهران گفت: پارک پردیسان مشهور ترین پارک طبیعت ایران و از سرمایه‌های طبیعی و زیستی شهر تهران است که پذیرای همشهریان برای گذران اوقات فراغت و تفرج است. برهمین اساس می‌بایست از خدمات و زیرساخت‌هایی در شأن شهروندان معزز تهرانی برخوردار باشد و اداره آن الگویی برای اداره پارک‌های طبیعت و مناطق زیست محیطی کشور باشد.

وی افزود: متأسفانه طی چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویری از انباشت زباله و فقدان توجه به نظافت و پاکیزگی پارک پردیسان به ویژه در محدوده شرقی این پارک در رسانه‌های اجتماعی هستیم. تصاویری که حکایت از بدعهدی و بی توجهی ما در صیانت و حفاظت از محیط زیست آن هم در چند قدمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تاکید کرد: بر همین اساس و با عنایت به لزوم توجه به صیانت از سرمایه‌های طبیعی و زیستی در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان» به سازمان محیط زیست کشور تذکر می‌دهم. لازم است معاونت محترم خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درچارچوب تفاهم نامه منعقد شده با سازمان حفاظت محیط زیست، تدابیر لازم برای بهبود نگهداشت و ارتقا نظافت و پاکیزگی این پارک را اجرایی کند تا دوباره شاهد چنین صحنه‌هایی که علتش را می‌توان در بخشی نگری، بی توجهی به سرمایه‌های زیستی و طبیعی شهر و کم کاری دانست، نباشیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، مؤثر و هماهنگ سازمان محیط زیست و شهرداری تهران شاهد حضور و بهره مندی ایمن و امن شهروندان معزز تهرانی از بوستانها، پارک‌ها به ویژه پارک پردیسان باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.