| کد خبر: 215169 |

۱۰۰۰ پروژه محله محور در پایتخت اجرا می شود

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: شهرداری تا پایان سال یکهزار پروژه محله محور را با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان اجرا می کند.

تین نیوز

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: شهرداری تا پایان سال یکهزار پروژه محله محور را با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان اجرا می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد سالاری توضیح داد: اولویت و رویکرد اساسی مدیریت شهری توجه به حوزه های نرم افزاری و رفع مشکلات کف محلات است چرا که در دوره های گذشته ظرفیت به طرح های سخت افزاری و صرفا به پروژه عمرانی در سطح شهر معطوف شده بود.

وی ادامه داد: حل مشکلات محلات و اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای رضایتمندی برای ساکنان آن را به دنبال دارد.

به گفته سالاری، مدیریت شهری بخاطر بدهی های دوره های پیشین دچار برخی مشکلات در آمدی در حوزه شهرسازی شد اما با این وجود کمیسیون شهرسازی شورا با معاونت معماری شهرداری به صورت هماهنگ دربودجه امسال خود، یکهزار پروژه محله محور را در دستور کار خود قرار داده اند.

رییس کمیسون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این پروژه های محله محور از دل سند توسعه محلات که درگذشته توسط سازمان نوسازی و معاونت برنامه ریزی شهرداری مورد مطالعه قرار گرفته بودند، بیرون آمده است.

سالاری یادآور شد: توجه به طرح های محله محور می تواند در کاهش برخی آسیب های اجتماعی در سطح مناطق کمک کند و امنیت و نشاط گروهی را با کاربری های جدید به همراه آورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.