| کد خبر: 214956 |

موضوع قرارداد مشکوک در معاونت معماری را به شهردار اطلاع خواهم داد

سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: موضوع قرارداد مشکوک در معاونت معماری و شهرسازی را به اطلاع آقای حناچی خواهم رساند و درخواست پیگیری خواهم کرد.

تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: موضوع قرارداد مشکوک در معاونت معماری و شهرسازی را به اطلاع آقای حناچی خواهم رساند و درخواست پیگیری خواهم کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی اعطا، در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر در تذکری، اظهار داشت: تذکر اول بنده درباره توافق ۰۶ است که تذکری از سوی ۶ نفر در این باره مطرح که از سوی دکتر حق شناس به نمایندگی از این ۶ نفر قرائت شد ولی متاسفانه با گذشت مدل زمان قابل توجه ای، پاسخی هنوز به این تذکر داده نشده است.

وی افزود: موضوع بعدی در بحث اصلاح ساختار است. بنده نیز با برخی مدیران شهرداری برای بررسی دقیق تر موضوع جلساتی برگزار کردم. طبق بند ۸ و ۳۰ ماده ۸۰ قانون شورا، وظیفه داریم بر حسن اداره امور مالی شهرداری نظارت کنیم و به عنوان نمایندگان مردم از بودجه شهرداری به عنوان بیت المال حفاظت کنیم. در معاونت معماری و شهرسازی، یک قرار داد مطالعات اصلاح ساختار با یک مهندس مشاور معماری و شهرسازی انجام شده و مطالعاتی انجام شده و بخش متولی اصلاح ساختار و اداره مربوطه اعلام کرده که مطلع نبوده و نتایج موضوع نیز قابل استفاده نیست.

اعطا ادامه داد: در حال حاضر نیز تغییری در معاونت شهرسازی ایجاد نشده است. این نوع اداره امور شهرداری را یک نوع تضعیف حقوق بیت المال میدانم و بر اساس بند ۳۰ ماده ۸۰ که براساس آن از وظایف شورا، اعلام موارد نقص و تخلف است، این موضوع را به صورت علنی خدمت آقای حناچی اعلام و درخواست پیگیری در این زمینه خواهم داشت چرا که این اتفاق عجیبی است و امیدوارم معدوم نشود و شاهد پاسخی روشن برای آن باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.