| کد خبر: 214504 |

ساختمانهای ناایمن پایتخت معرفی می‌شوند

محسن هاشمی از طراحی یک بارکد برای معرفی ساختمان هایی که زیر ۵۰ درصد ایمنی دارند، خبر داد و گفت: برای شفاف سازی در این زمینه روش سوت زنی هم موثر است.

تین نیوز

محسن هاشمی از طراحی یک بارکد برای معرفی ساختمان هایی که زیر ۵۰ درصد ایمنی دارند، خبر داد و گفت: برای شفاف سازی در این زمینه روش سوت زنی هم موثر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر در حاشیه صحن در جمع خبرنگاران در خصوص بررسی حادثه آتش سوزی کلینیک سینا مهر گفت: تمام ابعاد این حادثه در این جلسه مطرح و تذکراتی در این خصوص داده شد.

وی افزود: درصددیم تا مقصرین بروز این حادثه دلخراش مشخص شود تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه پایش های صورت گرفته در سطح تهران نشان می‌دهد ۳۳ هزار ساختمان ناایمنی در این کلان شهر وجود دارد، گفت: در سال گذشته تنها ۲۲۰ مورد از این ساختمان‌ها، ایمن سازی شده و سه هزار مورد دیگر در حال ایمن سازی هستند.

رئیس شورای شهر با تأکید بر اینکه شهرداری، ضابط قضائی برای برخورد با ساختمان‌های ناایمن نیست، ابراز داشت: در جلسه آینده شورای شهر یکی از ضابطین یعنی وزارت بهداشت در جلسه حضور خواهد داشت و به ابعاد قضائی این حادثه پرداخته می‌شود.

وی درپاسخ به این سوال که با شناساییاملاک ناایمن و معرفی آنها به مردم موافق هستید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته که در خصوص بهبود شرایط ایمنی ساختمان‌های شهر تشکیل شده بود و به موضوعات پیرامونی آن می‌پرداخت به این مسئله ورود پیدا کردیم و قرار است ساختمان‌هایی که زیر ۵۰ درصد ایمنی دارند به وسیله یک بارکد به مردم شناسانده شوند.

هاشمی ادامه داد: همچنین برای شفاف سازی مخاطرات ساختمان‌های ناایمن روش سوت زنی مؤثر است و به این طریق مردم می‌توانند ساختمان‌های ناایمن را از طریق یک اپلیکیشن به مدیران شهری معرفی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.