| کد خبر: 209719 |

طرح حمایت از اقتصاد شهری تهران تصویب شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرح «حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع کرونا در شهر تهران» را تصویب کردند.

تین نیوز

اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرح «حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع کرونا در شهر تهران» را تصویب کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا طرح یاد شده روز یکشنبه به دویست و نهمین جلسه شورای شهر از سوی «مجید فراهانی» عضو کمیسیون  برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ایران ارائه شد.

فراهانی در تشریح این طرح گفت: لازم است تسهیلات در اختیار کسانی که در حوزه کرونا آسیب دیده اند، قرار گیرد.

وی افزود: در این طرح پیشنهاد دادیم تا افزایش بهره برداری تا زمانی که ستاد کرونا تعطیل اعلام می‌کند انجام شود و زمان بهره برداری به قرار دادها اضافه شود.

فراهانی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه هیات وزیران پیشنهاداتی در خصوص تخفیف عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات را پیشنهاد دادیم.

عضوشورای تهران افزود: عوارض کسب و پیشه اگر تا پایان خرداد ماه پرداخت شود، ۱۰درصد و اگر تا پایان اردیبهشت ماه، پرداخت شود، شامل ۱۵ درصد تخفیف شوند.

وی با بیان اینکه این طرح مفصل است و موارد زیادی را شامل می شود افزود: یکی از موارد این است که پس از کرونا مراکز تفریحی و ورزشی که از کرونا آسیب دیدند بتوانند تا ۳بامداد باز باشند تا جمعیت توزیع شوند و بخشی از خسارت جبران شود.

به گزارش ایرنا؛ در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۷ رای طرح یک فوریت  «تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی ازشیوع ویروس کرونا درشهر تهران» را تصویب و برای بررسی به کمیسیون های تخصصی ارجاع دادند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.