| کد خبر: 182425 |

◄ درخواست یک عضو شورا برای اقدام قضائی علیه قالیباف

شهرداران سابق تهران همچون نجفی، افشانی و حالا هم حناچی با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد نمی‌خواهند عدد بدهی را بولد کنند.

تین نیوز

شهردار سابق تهران با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی با تکذیب بدهی 54 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهرانواکنش‌های زیادی را متوجه خود کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، محمدباقر قالیباف با ادعای این که می‌گویند شهرداری ۵۴ هزار میلیارد بدهی دارد یک دروغ بزرگی است. بدهی‌های به جا مانده از دوره مدیریت خود را علیرغم وجود مستندات تکذیب کرده است.

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در انتقاد از عملکرد صداوسیما و اظهارات قالیباف، شهردار اسبق تهران در یک برنامه تلوزیونی گفت: گویا صداوسیما هنوز قالیباف را شهردار تهران می‌داند؛ چرا که در برنامه اخیر افتتاح بیش از ۵۰۰ پروژه جدید خبری در این زمینه منتشر نکرد.

وی افزوده است: متأسفانه شهردار قبلی تهران مجدداً ادعاهای قبلی خود را تکرار کرده و نه تنها منکر بدهی شده بلکه تهمت هم زده است. درباره میزان بدهی ها پیش از این هم به آقای نجفی، آقای افشانی و آقای حناچی گفته بودم درباره بدهی‌های شهرداری تهران شفاف سازی شود. اما متاسفانه باز هم آقای قالیباف ادعاهای قبلی خود را با یک ادبیات سخیفی تکرار کردند.

به گفته وی، شهرداران سابق تهران همچون نجفی، افشانی و حالا هم حناچی با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد نمی‌خواهند عدد بدهی را بولد کنند.

او افزود: از دفتر حقوقی شهرداری تهران نیز می‌خواهم که اقدام حقوقی و قضائی لازم در این خصوص انجام دهد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران نیز نسبت به سخنان‌ قالیباف در صدا و سیما واکنش نشان داد.

او گفته اظهارات اخیر اقای قالیباف، شهردار اسبق تهران در صداوسیما، غیرمنصفانه و ظلم به شهرداری و شورا بود که انتظار داریم ایشان اظهارات خود را اصلاح و صداوسیما فرصت پاسخگویی را فراهم کند.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: مطالبات مردم از مدیریت شهری جدید، بسیار جدی است و می‌توان گفت که سال 1398، سال قضاوت مردم در مورد عملکرد مدیریت شهری است

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.