| کد خبر: 177597 |

◄ افشانی ساعت ۱۱ شب آخرین حکم انتصاب را امضا کرد!

متاسفانه شاهدیم که در دقایق پایانی انتصاباتی از سوی شهردار تهران انجام شده است، در حالی که هیات مدیره سازمان ورزش، مصوبه‌ای برای معرفی سرپرست نداشته است و علاوه‌بر آن، این فرد انتخاب شده به عنوان سرپرست هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری ندارد.

تین نیوز

محمدعلی افشانی، شهردار سابق تهران، در دقایق پایانی خدمتش، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران را منصوب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، الهام فخاری، نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به این انتصاب گفت: متاسفانه شاهدیم که در دقایق پایانی انتصاباتی از سوی شهردار تهران انجام شده است، در حالی که هیات مدیره سازمان ورزش، مصوبه‌ای برای معرفی سرپرست نداشته است و علاوه‌بر آن، این فرد انتخاب شده به عنوان سرپرست هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری ندارد.

فخاری افزود: با توجه به اهمیت این سازمان، اساسنامه آن صراحت دارد که مسئولیت سازمان باید با کسی باشد که یا از کارکنان رسمی شهرداری است و یا ٨ سال سابقه قرارداد با شهرداری داشته باشد.

او  ادامه داد: با توجه به ابهام درمورد شرایط و عدم رعایت ضوابط قانونی معاون اجتماعی شهردار نباید چنین تغییری را در حوزه کاری خود اعمال کند.

فخاری با اشاره به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که براساس آن آقای افشانی تا روز ۲۶ آبان اجازه امضاء داشته، تصریح کرد: علاوه‌بر تمامی این موارد حکم مذکور ساعت ١١شب ابلاغ‌شده و باید تا پایان وقت اداری ۲۶ آبان‌ماه حکم ابلاغ می‌شد که براین اساس خارج از وقت اداری ابلاغ‌شده است

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.