| کد خبر: 175919 |

◄ پیگیری مشکلات طرح‌ترافیک مینی‌بوس‌ها

در پی تجمع روز گذشته رانندگان مینی‌بوس در مقابل شورای‌شهر تهران، محمدعلی‌خانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای‌شهر تهران از حل مشکل طرح‌ترافیک این خودروها خبرداد.

تین نیوز

در پی تجمع روز گذشته رانندگان مینی‌بوس در مقابل شورای‌شهر تهران، محمد علی‌خانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای‌شهر تهران از حل مشکل طرح‌ترافیک این خودروها خبرداد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علیخانی گفت: درخصوص جریمه‌های صورت گرفته از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و طرح جدید ترافیک تهران حدود دو ماه قبل پیگیری‌هایی انجام شد؛ اما متأسفانه تعلل شد و رسیدگی نشده بود و در حقیقت به ما هم پاسخ نداده بودند.

او افزود: روز گذشته هماهنگ شد و به معاونت تذکر دادیم که مشکل این قشر زودتر حل شود؛ چراکه خودروهای عمومی می‌توانند از همان محل مصوبه شورا تا 70 درصد تخفیف بدهند لذا قرار شد این کار انجام شود. در همین راستا نامه زدیم که سریع‌تر مشکل این رانندگان حل شود و در حقیقت با معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران هماهنگ شده که این کار را انجام دهند.

تعدادی از رانندگان مینی‌بوس که در این اعتراض حضور داشتند معتقدند که مصوبه طرح‌ترافیک مبنی‌بر 50درصد تخفیف برای آنها اعمال نشده است و تاکنون بیش از یک‌میلیون و 800 هزارتومان جریمه‌شده‌اند.  تعدادی هم معتقدند که نباید از پلاک‌های عمومی هزینه طرح‌ترافیک دریافت شود و بارها معاونت حمل‌ونقل و ترافیک اعلام کرده است که این جریمه‌ها پاک خواهد شد ولی این اتفاق نیفتاده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پيوست به ناپيوست 0 0

    پديده نوظهور و جديد در مديريت شرّی تهران همين شده که فعلاً تا خودسوزی و يا حداقل چندين مرتبه تجمع اعتراضی به درخواست مردم پيوست نشود مسئولان به خودشون تکون هم که نخواهند داد هيچ! حتی مسئولان مفهوم مسئولیت را يک مرتبه برای خودشان بررسی و مطالعه نخواهند کرد و کلاً الآن چرخه اصلی سازمانی و اداری جهت دفع و بازپيگيری مشکلات سازی های نامحدود! در شهر ها شده خودسوزی و تجمع اعتراضی و هياهوی رسانه ها و ارتباطات توده اجتماعی که فقط باعث بدعادت ترتر شدن مسئولان شده است!
    اين ره که تو میروی ، به گورستانت است.جمعتان جمع و انشاءالله به حق تعالی هيچکدام شما از اين جماعت از قلم جا نخواهد ماند.