| کد خبر: 175732 |

رئیس شورای شهر تهران:

◄ پروژه‌های عمرانی تهران نیاز به 12 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد

با حضور قرارگاه خاتم الانبیاء امیدواریم تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد و بخش زیادی از پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر تهران به غیر از مترو هشت تا 12 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا بزرگراه ارتش با حضور در جمع خبرنگاران در توضیح این مطلب که پروژه‌های متعدد و متنوعی در سطح شهر تهران فعال است، تصریح کرد: پروژه‌های کوچک و بزرگی در تهران در حال اجراست که در مجموع برای تکمیل آن‌ها به غیر از مترو نیازمند هشت تا 12 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی با بیان این‌که میزان اعتبار مورد نیاز مترو برای تکمیل با توجه به نوسانات ارز باید مجدداً بازبینی شود، گفت: با حضور قرارگاه خاتم الانبیاء امیدواریم تا پروژه‌ها هر چه سریع تر به بهره‌برداری برسد و بخش زیادی از پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اکثر پروژه‌های نیمه‌تمام شهر خودرومحور هستند یادآور شد: باید به سمتی پیش برویم که مردم به جای استفاده از وسایل شخصی، از حمل‌ونقل عمومی به خصوص مترو استفاده کنند.

به گفته وی، اگر بتوانیم پروژه‌های حمل‌ونقل عمومی از جمله مترو را به سرانجام برسانیم، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد، زیرا 200 کیلومتر مترو داریم اما از آن‌جا که تجهیزات کافی در اختیار شهرداری نیست نتوانستیم از توان آن‌ها به خوبی استفاده کنیم و شاهد هستیم که خطوط مترو با یک چهارم ظرفیت فعال هستند.

هاشمی به این موضوع پرداخت که باید تعداد سفر با مترو را روزانه به شش الی هفت میلیون سفر برسانیم، برای تکمیل خطوط مترو به 25 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در تلاش برای تامین آن هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.