| کد خبر: 173614 |

◄ دفاع محسن هاشمی از ماندن افشانی در سمت شهردار تهران

بازنشستگی افشانی منوط به چگونگی تفسیر قانون است. محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران بابیان این مطلب گفت: افشانی تأکید دارد که تابع قانون است، اما لازم است که قانون به‌درستی تفسیر شود.

تین نیوز

محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران بابیان اینکه افشانی تأکید دارد که تابع قانون است افزود: با این حال لازم است که قانون به‌درستی تفسیر شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، هاشمی با اشاره به جلسه هم‌اندیشی امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ازآنجایی‌ که ما هر دو هفته یک‌بار جلسه هم‌اندیشی با شهردار داریم، امروز صبح هم جلسه با آقای افشانی برگزار شد و موضوع اصلی جلسه گزارشی از فعالیت‌های چندماهه شهردار تهران بود.

او افزود: بعضی از اعضاء در مورد انتصابات هم‌صحبت‌هایی داشتند که آقای افشانی درخواست کرد که این موضوع هم به بحث گذاشته شود و نظراتی در مورد انتصابات داد و نوع نگاه خود به مدیریت‌ها را بیان کرد.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به‌نظر افشانی نسبت به حضورش در شهرداری گفت: افشانی تا آخرین لحظه‌ای که در شهرداری حضور خواهد داشت، به‌صورت جدی آن‌چنان فعالیت خواهد کرد که گویی همیشه شهردار تهران است.

طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی افراد بازنشسته نباید در پست‌های دولتی استخدام شوند. برخی اعضای شورای شهر پیش‌ازاین پست شهرداری تهران را دارای شرایط خاص و هم‌رده وزارت دانسته بود و خواستار عدم اجرای این قانون درباره شهردار تهران شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.