| کد خبر: 170216 |

◄ آمارگیری مشکلات عمرانی و حمل‌ونقل با همکاری کمیسیون عمران مجلس

مشکلات عدیده‌ای که در بحث پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل وجود دارد را از طریق شوراهای شهرها دنبال می‌کنیم و با در دستور کار قرار دادن یک‌ یک آنها، به رفع آنها براساس قانون اقدام خواهد شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون توسعه و عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها از آمارگیری مشکلات عمرانی و حمل‌ونقل با همکاری کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس محمدصالحی اظهار کرد: نتایج بررسی‌ مشکلات عمرانی و حمل‌ونقل در طیف کلان به مرکز پژوهش‌های شورای عالی استان‌ها ارسال شده و قرار است در صحن علنی به شور گذاشته شوند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص برنامه‌های شش ماه آینده کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها، گفت: مشکلات عدیده‌ای که در بحث پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل وجود دارد را از طریق شوراهای شهرها دنبال می‌کنیم و با در دستور کار قرار دادن یک‌ یک آنها، به رفع آنها براساس قانون اقدام خواهد شد.

محمدصالحی با بیان این مطلب که «کل مشکلات طرح‌های عمرانی و حمل‌ونقل ناشی از نقض مقررات و قوانینی است که به هر دلیلی نادیده گرفته شده‌اند» افزود: کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها با کمک گرفتن از مشاوران و متخصصان شهری و برنامه‌ریزی دقیقی که در دست اقدام دارد در صدد است تا با احصاء مشکلات در این بخش، راهکارهایی را به این منظور ارائه کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای عالی استان‌ها با اشاره به بررسی نتایج بررسی مشاوران و متخصصان شهری در صحن علنی شورا، خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌هایی که مدیریت شهری با آن روبه‌رو است، پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره وحمل‌ونقل ناکارآمد است که باید به یکایک آن‌ها رسیدگی شود.

محمدصالحی یادآور شد: مشکلات با سخن گفتن و در زمان کوتاه در بخش عمران و حمل‌ونقل شهری محو نخواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.