| کد خبر: 164267 |

خزانه دار شورای شهر تهران:

◄ اعتراض خزانه‌دار شورای شهر به اظهارات دادستان تهران

دادستان آمرانه گفته است که شورای شهر تهران و شهرداری چنان و چنین کنند و اگر شهردار ترک پست نکند به عنوان مدعی‌العموم وارد می‌شود. آقای منتظری را می شناسم و امیدوارم این حرف ها را اصلاح کند.

تین نیوز

خزانه دار شورای شهر تهران در واکنش به سخنان دادستان کل کشور که روز گذشته عنوان شده بود، گفت: سخنان روز گذشته دادستان با اصل ۵۷ ،۱۰۱ ،۱۰۲ و ۱۰۳ قانون اساسی مغایرت داشته و در شأن و جایگاه دستگاه قضایی و دادستان هم نیست.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سید حسن رسولی اظهار کرد: دادستان آمرانه گفته است که شورای شهر تهران و شهرداری چنان و چنین کنند و اگر شهردار ترک پست نکند به عنوان مدعی العموم وارد می شود. آقای منتظری را می شناسم و امیدوارم این حرف ها را اصلاح کند.

وی در ادامه سخنان خود در شورای شهر که متاثر از درخواست شهردار تهران به منظور استعفا بود، تصریح  کرد: قوه قضاییه 16 میلیون پرونده مانده بر روی دست دارد و به هیچ کدام از  پرونده های فساد شهرداری رسیدگی نکرده و بهتر است به کار خود بپردازد، چرا که 21 نفر از اعضای شورای شهر به نیازهای مدیریت شهری واقف هستند.

رسولی با تاکید بر این مهم که اراده محکم نجفی بر استعفا قرار گرفته است، افزود: نجفی به دلیل بیماری، فشار سیاسی استعفای خود را به شورای شهر ارائه کرده ولذا از  دادستان می خواهیم اظهارات غیر مصلحت نظام و خلاف قانون خود را اصلاح کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.