| کد خبر: 140866 |

16 معیار شورا برای انتخاب شهردار تهران

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: 16 معیار و ویژگی برای انتخاب شهردار آینده تهران توسط اعضای شورای پنجم درنظر گرفته شده که برنامه عملیاتی گزینه های پیشنهادی براساس همین معیارها مورد بررسی قرار می گیرد.

تین نیوز

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: 16 معیار و ویژگی برای انتخاب شهردار آینده تهران توسط اعضای شورای پنجم درنظر گرفته شده که برنامه عملیاتی گزینه های پیشنهادی براساس همین معیارها مورد بررسی قرار می گیرد.

سیدمحمود میرلوحی افزود: 7 نفر به عنوان گزینه های تصدی پست شهرداری با رای گیری اعضای منتخب شورای پنجم معرفی شدند که این 7 نفر باید برنامه عملیاتی و اجرایی خود برای مدیریت شهر تهران را به شورا ارائه کنند.

وی اظهار کرد: با بررسی برنامه های ارائه شده، 2 نفر به عنوان گزینه های نهایی انتخاب و یکی از 2 نفر با بحث و بررسی اعضای شورا با توجه به برنامه و رویکردها به عنوان شهردار تهران معرفی خواهد شد.

میرلوحی افزود: امیدواریم برنامه گزینه های تصدی شهرداری تهران دیباچه و گنجینه ای از دانش و اطلاعات آنان نسبت به مسائل، ویژگی ها و چالش های این کلانشهر شهر باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر 7 نفر از کسانی که دل در گرو توسعه و رونق شهر تهران و خدمت به مردم دارند را انتخاب کرده ایم که این افراد باید برنامه های خود برای مدیریت شهر را ارائه کنند.

میرلوحی با بیان اینکه بودجه شهرداری تهران و موسسات وابسته حدود 23هزار میلیارد است تصریح کرد: شهرداری تهران بیش از 60هزار کارمند دارد و بخش قابل توجهی از فعالیت حوزه های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیست، ترافیک، فضای سبز، توسعه شهر نیز به تصمیمات شورا و شهرداری بستگی دارد که باید دراین زمینه با برنامه و کار کارشناسی عمل کنیم.

میرلوحی با اشاره به جایگاه و نقش مهم شهردار تهران افزود: تهران حدود 15 درصد جمعیت و 40 درصد اقتصاد کشور را دارد و برهمین اساس شهردار این کلانشهر باید برنامه ای جامع، علمی، مدون و قابل اجرا برای شهر داشته باشد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رویکرد شورای پنجم اظهار کرد: اعضای منتخب شورا همگی براساس اعتماد شهروندان و در یک لیست واحد انتخاب شدند و رویکرد اعضای منتخب نیز برهمین اساس و منطبق با خواست و اراده مردم خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.