| کد خبر: 139168 |

منتخب شورای اسلامی شهر در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ منتخبان مردم هنوز به مرحله انتخاب شهردار تهران نرسیده‌اند

اواخر هفته گذشته بود که خبر انتخاب هفت نفر به عنوان نامزدهای احراز صلاحیت شده به سمت شهردار تهران، در محافل خبری منتشر شد و اکثر رسانه‌ها به این نتیجه رسیدند که سرلیست آنها یعنی دکتر نجفی شهردار آینده این کلان‌شهر خواهد بود.

تین نیوز

اواخر هفته گذشته بود که خبر انتخاب هفت نفر به عنوان نامزدهای احراز صلاحیت شده به سمت شهردار تهران، در محافل خبری منتشر شد و اکثر رسانه‌ها به این نتیجه رسیدند که سرلیست آنها یعنی دکتر نجفی شهردار آینده این کلان‌شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز اما، کمتر از ساعتی این خبر تکذیب و توضیحات تکمیلی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، که این مهم با شرایطی به هفته آینده موکول شده است، ولی امروز بازهم برخی خبرها به انتخاب شهردار در اولین روز هفته اشاره داشت که با توضیحاتی که در خبر قبل آمده بود مغایرت داشت.

منتخب شورای شهر پنجم در خصوص خبر انتخاب شهردار در روز شنبه جاری، گفت: منتخبان مردم هنوز به این مرحله از تصمیم‌گیری به منظور انتخاب شهردار تهران دست پیدا نکرده‌اند.

محمود میرلوحی با اشاره به این مطلب که هفت نفر از منتخبان که اسامی آنها در محافل خبر منتشر شد، برنامه خود را به شورا برای اداره شهر ارائه خواهند کرد، افزود: اعضای شورای شهر پنجم پس از دریافت برنامه کار مطالعه و اجماع نظر را به سرانجام رسانده و نتیجه را به مردم اعلام می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: از میان هفت نفر که اسامی آنها به اطلاع مردم رسید دو نفر برگزیده شده و در مرحله نهائی یکی از آنها با بهترین برنامه به سمت شهردار تهران برگزیده خواهد شد.

منتخب شورای شهر پنجم با بیان این نکته که «اعلام رسمی شهردار جدید تنها با به رسمیت شناختن اعضای شورای شهر ممکن خواهد بود»، افزود: این اتفاق با تشکیل شورای شهر پنجم رقم خواهد خورد.

میرلوحی در پاسخ به این سوال که آیا معاونان شهردار با توجه به اظهار نظر یکی از منتخبان نیز از سوی اعضای شورای شهر انتخاب خواهند شد، گفت: در مورد این‌که مناسبات شهرداری و شورا چگونه باشد پس از انتخاب شهردار و آغاز به کار شورا، تصمیم‌گیری می‌شود.

منتخب شورای پنجم در پایان خاطرنشان کرد: بحث‌هائی در جریان است که باید در آینده به آنها پرداخته شود و در زمان مناسب به آن پاسخ داده می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، برنامه شهرداران منتخب امروز اعلام می‌شود،.

قابل ذکر است نماینده مردم ری و شمیرانات در شورای اسلامی شهر تهران گفته بود همراه با انتخاب شهردار تهران که امروز صورت می‌گیرد، معاونین، مدیران و شهرداران مناطق پایتخت نیز انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.