| کد خبر: 137772 |

انتقاد "حکیمی‌پور" از برگزاری جلسه شورا در باغ کتاب

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری جلسه روز یکشنبه هفته جاری شورای شهر تهران در مجموعه باغ کتاب، گفت: طبق قانون جلسه برگزار شده در باغ کتاب، جلسه شورای اسلامی شهر تهران محسوب نمی‌شود.

تین نیوز

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری جلسه روز یکشنبه هفته جاری شورای شهر تهران در مجموعه باغ کتاب، گفت: طبق قانون جلسه برگزار شده در باغ کتاب، جلسه شورای اسلامی شهر تهران محسوب نمی‌شود.

احمد حکیمی‌پور در 359 جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، گفت: قطعا جلسه روز یکشنبه شورا در مجموعه باغ کتاب یک جلسه هم‌اندیشی محسوب می‌شود و جلسه رسمی شورا نبوده است.

وی افزود: مجموعه باغ کتاب مصوبه شورای اسلامی شهر تهران را ندارد و واگذاری آن نیز مصوبه‌ای از شورا نداشته است لذا از ریاست شورای اسلامی شهر تهران درخواست می‌کنم تا این موضوع را بررسی کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تقدیر از ساخت خط هفت متروی تهران، گفت: باید از مدیر مترو یعنی درویش تشکر کنیم چرا که مصداق بارز مدیریت کم حرف و پرکار است.

به گزارش ایسنا در ادامه تذکر احمد حکیمی‌پور، مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران، گفت: باغ کتاب جزو طرح جامع عباس‌آباد است که ابتدا در شورای اسلامی شهر تهران و پس از آن در سال 1385 در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسیده است. یکی از نخستین کارهای ما در شورای دوم تهیه طرح جامع برای مجموعه اراضی عباس‌آباد بود که پس از توصیه مقام معظم رهبری برای تبدیل این اراضی به فضای سبز و فضای فرهنگی کلان این طرح تهیه شد. پس از تهیه نیز به جز ساختمان بانک مرکزی بقیه ساختمان‌ها در طرح جامع وجود داشت.

وی در خصوص تشکیل جلسه شورای اسلامی شهر تهران در مجموعه باغ کتاب، تصریح کرد: بر اساس تصمیم، جلسه شورای اسلامی شهر تهران در هر جایی می‌تواند تشکیل شود اما داشتن مصوبه مستلزم قرارگیری در محل شورای اسلامی شهر تهران است. در روز یکشنبه نیز شورا هیچ مصوبه‌ای نداشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.