| کد خبر: 136008 |

عضو شورای شهر تهران: مزایده واگذاری فضاهای تبلیغاتی مترو باید شفاف سازی شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران خواستار پاسخگویی شهرداری در خصوص شفاف سازی مزایده واگذاری فضاهای تبلیغاتی مترو پایتخت شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران خواستار پاسخگویی شهرداری در خصوص شفاف سازی مزایده واگذاری فضاهای تبلیغاتی مترو پایتخت شد.

 

محمد سالاری روز یکشنبه در سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر در تذکری به شهرداری تهران خواستار شفاف سازی شهرداری و شرکت بهره برداری مترو تهران نسبت به شائبه برگزاری مزایده عمومی فضاهای تبلیغاتی مترو شد.


وی در این جلسه با اشاره به جلسه مشترک اعضای شورای چهارم و منتخبان پنجمین دوره شورای شهر با شهردار تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای قالیباف در جلسه مشترکی که مدیران شهرداری نیز در آن حضور داشتند، اعلام کرد که دستورات لازم به مدیران شهرداری داده شده تا بجز مسائل مربوط به امور جاری و نگهداشت شهر از انعقاد هر گونه قراردادی که تعهدات آن مربوط به مدیریت آینده باشد اجتناب کنند؛ اکنون شائبه هایی در خصوص واگذاری فضاهای تبلیغاتی ایستگاه ها و قطارهای مترو تهران در مزایده عمومی به گوش می رسد.


منتخب مردم در شورای پنجم شهر تهران یادآور شد: شورای پنجم به هرگونه قرارداد یا توافقی در فضای گذار و نقل و انتقال که برای شهردار آینده تعهد ایجاد کند رسیدگی کرده و اگر قانون رعایت نشده باشد آن را مورد بازنگری جدی قرار می دهد.


سالاری اظهار کرد: در حال حاضر شائبه مزایده فضای تبلیغاتی متروی تهران موجب ایجاد نگرانی شده که ما درخواست شفاف سازی و صحت و سقم و چرایی این موضوع را از شهردار تهران داریم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.