| کد خبر: 221964 |

علیپور مطرح کرد؛

تمرکز در زمان بارش برف بازگشایی معابر بزرگراهی است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت:اولین اقدام در زمان بارش برف، بازگشایی معابر بزرگراهی، شریان‌های اصلی و بعد خیابان‌ها و کوچه‌هاست و ما نیز بر روی بزرگراه‌ها تمرکز کرده‌ایم.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت:اولین اقدام در زمان بارش برف، بازگشایی معابر بزرگراهی، شریان‌های اصلی و بعد خیابان‌ها و کوچه‌هاست و ما نیز بر روی بزرگراه‌ها تمرکز کرده‌ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، آیین رونمایی و اعزام ماشین آلات تخصصی ز سازمان مدیریت پسماند به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به آمادگی این سازمان در زمینه مسئولیت‌های ابلاغی گفت: در راستای اقداماتی که ما در حوزه برف روبی در سطح شهر تهران داریم و طی مسئولیتی که از سالیان گذشته خصوصاً در زمینه تامین ماشین آلات تخصصی داشتیم، امسال سعی کردیم با هماهنگی‌های جدید و تلاش برای بهره گیری از تجربه سال‌های قبل نقش و کارکرد موثرتری داشته باشیم.

صدرالدین علیپور با بیان اینکه به همین دلیل زودتر از موعد نسبت به تهیه دستورالعمل جدید برف روبی اقدام کردیم گفت: این دستورالعمل پس از تهیه از سوی شهردار تهران به همه مناطق ابلاغ شد.

وی گفت: مسئولیت اصلی اقدامات اجرایی بر عهده مناطق است و آن‌ها ماموریت ویژه در تامین ماشین آلات و نیروی انسانی دارند اما برای اینکه مشکل خاصی پیش نیاید، با هماهنگی‌های صورت گرفته، سایت و ایستگاه برف روبی مناطق قبل از آغاز بارش‌ها آماده و تجهیز شدند.

علیپور توضیح داد: نمک‌های مورد نیاز مخازن برای دپوی نمک و ماسه در معابر تهیه و تجهیز شده است، ضمن اینکه آن قسمت از مسئولیت که بر اساس دستورالعمل بر عهده سازمان مدیریت پسماند گذاشته شد ما نگاه ویژه‌تری به آن داشتیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: ما امسال با از رده خارج کردن و مزایده گذاشتن خودروهای فرسوده، در کنار اعتبارات جدید، نسبت به خرید ماشین آلات به روز و جدید اقدام کردیم که این خریدها قابل توجه بوده است.

وی افزود: همچنین اورهال کردن ماشین آلاتی که از گذشته در اختیار سازمان بود و نیاز به تغییرات اساسی و نصب تجهیزات برای کارکردهای مورد نیاز داشتند اقدام شد.

علیپور در ادامه گفت: همان طور که اقدامات ویژه‌ای برای پشتیبانی در مناطق انجام دادیم، ۵ ایستگاه را در نقاط مختلف تهران یعنی شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز پایتخت را نیز برای کمک به موضوعات بزرگراهی تجهیز کردیم.

وی گفت: اولین اقدام در زمان برف، بازگشایی معابر بزرگراهی، سپس شریان‌های اصلی و بعد خیابان‌ها و کوچه‌هاست و ما نیز بر روی بزرگراه‌ها تمرکز کرده‌ایم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.