| کد خبر: 67185 |

یک عضو شورای شهر تهران در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ لزوم تامین انتظارات پلیس راهنمایی و رانندگی برای اجرای طرح L. E. Z

تین نیوز | رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه "باید انتظارات پلیس برای اجرای طرح L.E.Z تامین شود" تاکید کرد: پلیس باید برای انجام عملیات به اطلاعات دوربین های شهرداری تهران دسترسی کامل داشته باشد.

احمد دنیامالی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به ادعای پلیس راهنمایی و رانندگی تهران مبنی بر عدم آمادگی زیرساخت ها و مخالفت با اجرای طرح L.E.Z اظهار داشت: امکانات زیرساخت در شهر تهران کافی است و فقط دوربین ها نیاز به بازینی و کنترل مجدد دارند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی از تجربه و تخصص بیشتری نسبت به کارشناسان ترافیک شهرداری برخوردار هستند و باید از نظرات آنها در اجرای طرح کمک گرفت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه" باید انتظارات پلیس راهنمایی و رانندگی برای اجرای طرح L.E.Z تامین شود" در خصوص حق دسترسی پلیس به اطلاعات یا سرور دوربین های نظارتی شهرداری تهران گفت: پلیس برای انجام عملیات و اجرای طرح باید به اطلاعات دوربین ها دسترسی داشته باشد و شهرداری برای طبقه بندی محدود کاهش نیازی به مدل سازی ندارد و باید پیرو الگوهای جهانی باشد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات  سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورا مبنی بر عدم اجرا یا آزمایش طرح های ترافیکی در زمان "پدیده وارونگی هوا"(inversion) تصریح کرد: مردم به ویژه کودکان و سالمندان در زمان وقوع وارونگی هوا بیش از پیش نیازمند مراقبت به خصوص در حوزه سلامت هستند و از مسئولان شهری همواره درخواست ارائه راهکار برای کاهش آلودگی هوا دارند. همچنین از خسارت های وارده بر اقتصاد شهر تهران و کشور به دلیل تعطیلی بر اثر آلودگی می توان جلوگیری کرد.

دنیامالی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اجرای طرح L.E.Z در زمان رویارویی با وارونگی هوا در تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران برای آشنایی مردم با این طرح به منظور جلوگیری از جبهه گیری در برابر آن و برداشت تبعیض اجتماعی به برنامه ریزی مشخص نیاز دارد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیدوکیلی 0 0

    محوریت پلیس از دیدگاه یک عضو شورای شهر آنهم رییس کمیته حمل ونقل شورا عجیب است. متخصص تر دانستن کارشناسان پلیس نسبت به کارشناسان شهرداری عجیب تر از آن. عضو محترم شورای شهر نماینده مردم شهر برای ارتقا وضعیت اداره شهر است، حال بجای آنکه در تلاش باشند که نهاد ندیریت شهر در بخش ترافیک را ارتقا و توسعه دهند در جهت حاکمیت نهاد اجرای قانون حرکت می نمایند. پلیس راهنمایی رانندگی نهاد بسیار ارزشمندی است، اما نقشش اجرای قانون و اعمال قانون است. اگر واقعا قوت کارشناسی ترافیک پلیس بیش از شهرداری است، به حال این شهر باید گریست. ب