| کد خبر: 256953 |

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران افزایش می‌یابد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  سیما بدرقه با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات از نیمه دوم خرداد (۱۶ خرداد) اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از ساعت ۶ صبح، زمان خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای رفاه حال شهروندان افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور، سرویس دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی السابق ساعت ۲۲ خواهد بود.

بدرقه تأکید کرد: فعالیت خطوط متروی تهران از ۱۶ خرداد تا نیمه شهریور، در روزهای پنجشنبه از ساعت ۵ و نیم صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: خطوط اتوبوس رانی نیز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح کار خود را آغاز خواهند کرد و فعالیت خطوط بی آرتی نیز همچون گذشته ۲۴ ساعته است. به طوری که اتوبوس های این خطوط به صورت شبانه روزی خدمات رسانی خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.