| کد خبر: 211996 |

استفاده از خودرو شخصی علت ترافیک پایتخت

عطایی آخرین وضعیت معابر و شریان های اصلی پایتخت را پس از بارش شب گذشته باران تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران آخرین وضعیت معابر و شریان های اصلی پایتخت را پس از بارش شب گذشته باران تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر عطایی  در تشریح آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر پایتخت پس از بارش شدید و ادامه دار باران گفت: بارش باران که از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شب گذشته (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) آغاز شد تنها در مدت زمان ۱۸ دقیقه شاهد بارش ۲۵ میلیمتری باران بودیم که اگر آمادگی لازم از سوی شهرداری تهران و نیرو‌های خدمات شهری نبود به طور حتم با سیل مواجه می‌شدیم.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: با ادامه بارش‌های مستمر تا صبح امروز در حال حاضر وضعیت معابر از لحاظ آبگرفتگی و آب‌ماندگی عادی است و تا این لحظه گزارشی مبنی بر آبگرفتگی معابر به دست ما نرسیده است.

عطایی در پاسخ به این سوال که آیا علت ترافیک صبح امروز ناشی از آب ماندگی معابر و شریان‌های اصلی پایتخت است ،گفت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که با شروع بارش‌ها بسیاری از افراد به استفاده از خودرو شخصی تمایل پیدا می‌کنند که همین امر باعث ایجاد ترافیک در معابر اصلی شهر می‌شود.

او ادامه داد: یکی دیگر از علت بروز ترافیک این است که با شروع بارش‌ها و کاهش میدان دید سرعت تردد خودرو‌ها در معابر کم می‌شود و همین امر باعث کندی ترافیک می‌شود.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این نکته که در حال حاضر از سطح شهر بازدید میدانی دارم گفت: در محدوده میدان حر هستم و در این منطقه نیز با ترافیک مواجه هستیم و به هیچ عنوان آبگرفتگی و آب ماندگی در معبر وجود ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.