| کد خبر: 211889 |

تلاش برای تکمیل زیرگذر تقاطع آزادگان-نجفی رستگار تا عید فطر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار تا عید سعید فطر خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار تا عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار بازدید کرده و در جریان آخرین روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

وی گفت: بهره برداری از زیرگذر تقاطع آزادگان- شهید نجفی رستگار علاوه بر اینکه تردد خودروها در مسیر غرب به شرق تقاطع را به طور کامل با طرح مصوب پروژه منطبق می سازد، شرایط انحراف ترافیک و تکمیل سایر بخش های تقاطع از جمله مسیر دسترسی جنوب به غرب را فراهم خواهد ساخت.

صبوری دیلمی همچنین با بیان آنکه پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار از مرز 90 درصد فراتر رفته است، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح ثامن در انتهای مسیر این پروژه بزرگراهی خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل های موجود در مسیر شرق به جنوب این تقاطع که تاکنون به دلیل وجود معارضات درشت دانه ملکی اجرا نشده بودند به سرعت در حال تکمیل است.

وی در ادامه این بازدید میدانی که با حضور مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی و دست اندرکاران اجرایی برگزار شد، به کارگاه پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر) رفت تا آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم این پروژه راهگشای عمرانی را بررسی کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.