| کد خبر: 204802 |

حناچی: بودجه پروژه های محله محور پایتخت ۲ هزار میلیارد تومان است

«پیروز حناچی» شهردار تهران از اختصاص مبلغ 2 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه های محله محور پایتخت در سال آینده خبر داد و تخصیص آن را «به شکل سیستماتیک» نخستین تجربه شهرداری در این زمینه دانست.

تین نیوز

«پیروز حناچی» شهردار تهران از اختصاص مبلغ 2 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه های محله محور پایتخت در سال آینده خبر داد و تخصیص آن را «به شکل سیستماتیک» نخستین تجربه شهرداری در این زمینه دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، وی امروز یکشنبه پس از تقدیم لایحه بودجه به شورای شهر تهران به خبرنگاران گفت: رقم پروژه های محله محور درشت نیست اما رضایتمندی شهروندان را در پی دارد.

وی ادامه داد: پروژه هایی مثل طرحهای بهداشتی یا ایجاد فضای سبز از این نوع پروژه ها هستند که اولویت آنها از طریق دفاتر محله ها مشخص می شود.

شهردار تهران تصریح کرد که رقم لایحه بودجه سال آینده شهرداری بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان است و بحث تورم نیز در بودجه دیده شده است.

حناچی  با بیان اینکه این لایحه بودجه در چارچوب برنامه های شورای شهر تهیه شده است، گفت: تلاش می کنیم میزان درآمدهای پایدار شهرداری در سال آینده افزایش یابد.

وی در این زمینه از تصویب دو لایحه در مجلس شورای اسلامی خبر داد و ابراز امیدواری کرد تصویب آنها به بهبود درآمدهای شهرداری کمک کند.

ملک اقدسیه

شهردار تهران در خصوص ملک موسوم یه اقدسیه نیز گفت: این ملک خانه‌ای معروف ولی معمولی است که مربوط به اواخر پهلوی دوم بوده و پلان تشریفاتی دارد.  

وی با بیان اینکه ملک اقدسیه مقداری آئینه‌کاری و گچ‌کاری داشته ولی سبک ملی ندارد، گفت: ملک اقدسیه جزو میراث فرهنگی تلقی نمی‌شود، حتی در فروش این ملک، شهرداری به صورتی عمل می‌کند که تعادل منطقه به هم نخورد و  اصراری به تخریب این ملک نداریم.  

حناچی در پاسخ به اینکه چرا سامانه طرح تفضیلی روی برخی از اعضای شورای شهر جهت بررسی ملک اقدسیه بسته شده است، گفت: این موضوع را بررسی می‌کنم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.