| کد خبر: 204775 |

افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران از افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال ۹۹ شهرداری خبر داد.

تین نیوز

رییس شورای اسلامی شهر تهران از افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال ۹۹ شهرداری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: امروز برای نخستین بار از آغاز شورای پنجم ما جلسه‌ای را تحت عنوان جلسه هم‌اندیشی به دلیل عدم حضور شهردار تهران و حضور وی در مرقد حضرت امام خمینی (ره) به همراه اعضای هیئت دولت به مناسبت ایام دهه فجر نداشتیم.

وی تصریح کرد: طی تماسی که با آقای حناچی شهردار تهران داشتم، وی امروز پس از اتمام مراسم در حرم حضرت امام خمینی (ره)؛ ساعت ۱۰:۳۰ در جلسه شورای شهر تهران حاضر و لایحه بودجه ۹۹ را به شورا ارائه خواهد کرد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که رقم بودجه ۹۹ به چه میزان است، گفت: بودجه دارای بخش‌های مختلفی است از جمله منابع، مصارف و بودجه شرکت‌ها و سازمان‌ها که باید منتظر ماند تا در جلسه امروز میزان آن از سوی شهردار اعلام شود و با توجه به اینکه بودجه ۹۸ نوزده هزار میلیارد تومان بود و با افزایش ۶ هزار میلیارد تومانی تحت عنوان متمم بودجه رقم بودجه ۹۸ به ۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده است پیش‌بینی می‌شود رقم در نظر گرفته شده در لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران به ۳۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ برسد و ما شاهد افزایش ۲۵ درصدی بودجه ۹۹ نسبت به سال ۹۸ باشیم.

وی همچنین در خصوص اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری تهران نیز تصریح کرد: اولویت‌های ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام در پایتخت و همچنین پروژه‌های حمل و نقل عمومی‌محور و در ادامه پروژه‌های محیط زیستی و پسماند است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در مراسم افتتاح کاخ مرمر به عنوان موزه هنر ایران شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: این کاخ یک بار توسط رضاخان افتتاح شده است و البته بنده هنوز برای این مراسم دعوت نشده‌ام.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.