| کد خبر: 197125 |

هزینه مشارکت شهرداری تهران در اربعین قبل هشت میلیارد تومان بود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد که سال گذشته شهرداری تهران هشت میلیارد تومان برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی هزینه کرده است.

تین نیوز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد که سال گذشته شهرداری تهران هشت میلیارد تومان برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی هزینه کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در بررسی لایحه مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی خطاب به معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: از آقای یزدانی می خواهیم گزارش عملکرد هزینه شهرداری تهران در مشارکت مراسم اربعین حسینی را به شورای شهر ارائه دهد. اینکه چه اقداماتی انجام شد.

وی افزود: همچنین از معاون شهردار می خواهیم در باره حسابی که قرار بود افتتاح شود تا کمکهای مردمی برای این مراسم در این حساب جمع آوری شود نیز توضیحاتی به شورای شهر ارائه دهد.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارائه توضیح برای هزینه کرد شهرداری تهران در مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: سال گذشته شهرداری تهران هشت میلیارد تومان برای این مراسم هزینه کرده است و ردیف همه هزینه ها مشخص است و بخش مالی براساس وظایف محوله به شهرداری، هزینه ها را پرداخت می کند.

وی افزود: وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد اربعین این مراسم را مدیریت می کند و شهرداری تهران به عنوان رئیس کمیته خدمات شهری مسئولیت هایی را برعهده دارد. شهرداری تنها در بخش نظافت با ستاد اربعین همکاری دارد و خارج از وظایف تعیین شده، خدمات دیگری از قبیل ارائه غذا و غیره را ندارد.

یزدانی با بیان اینکه در پیشنهادی مطرح شد که شهرداری تنها در یک مرز مستقر شود، خاطرنشان کرد: امسال این مسئله امکان پذیر نیست. شهرداری تهران براساس وظایف تعیین شده در مرزها مستقر است. برای نمونه ما در نجف در یک محدوده فقط مسئولیت داریم و اطراف نجف به شهرداری مشهد واگذار شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.