| کد خبر: 197049 |

با حضور شهردار تهران؛

◄ ایستگاه مترو امام حسین در خط 6 مترو افتتاح شد

ایستگاه مترو امام حسین و ۱۴ سامانه جدید هواساز در خط ۶ مترو افتتاح شد

تین نیوز

مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه مترو امام حسین و ۱۴ سامانه جدید هواساز در خط ۶ مترو با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، علی امام مدیرعامل شرکت قطار شهری تهران و حومه، در محل ایستگاه امام حسین در حال برگزاری است.

مسیر خط 6 مترو تهران از بزرگراه دولت آباد (جنوب شرق تهران) تا شهرک کن (شمال غرب تهران) به طول حدود ۳۱ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه است. ایستگاه امام حسین با زیر بنای بیش از ۱۰ هزار مترمربع و طول سکوی ۱۴۰ متر، در ادامه ۹ کیلومتر از بخش جنوبی خط ۶ مترو قرار دارد که سه ایستگاه: دولت آباد، بعثت و میدان شهدا آن در ابتدای امسال افتتاح شد. همچنین این ایستگاه نیز یک ایستگاه تقاطعی با خط ۲ است.

از دست ندهید:  خط 6 متروی تهران؛ طولانی‌ترین متروی شهری زیرزمینی خاورمیانه

به گزارش خبرنگار تین نیوز، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح رسمی از ایستگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: بر اساس وعده‌ای که پیش از این به مردم تهران داده بودیم هر ماه یکی از ایستگاه‌های مترو راه‌اندازی می‌شود و امروز با راه‌اندازی ایستگاه امام حسین (ع) اقدامات مؤثری جهت خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های جدید به زودی راه‌اندازی خواهد شد، گفت:‌ با آغاز سال تحصیلی سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافته و این موضوع ارتباط مستقیم با فواصل‌های میان‌تونلی و توزیع ساعت‌های پیک دارد.

شهردار تهران در مورد درخواست استاندار تهران مبنی بر واگذاری مجموعه‌ بهاران به بهزیستی و اینکه آیا طرحی شهرداری در این زمینه به شورای شهر داده است یا خیر،‌ گفت:‌ شهرداری در اجرای این مسئله آمادگی دارد و شورای شهر نیز موافق است و همه باید دست به دست هم دهیم تا اقدامات مؤثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام گیرد.

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس طرح ترافیک جدید را رد کرده است‌، گفت: این موضوع به تصمیم در شورای عالی ترافیک که 6 دستگاه در آن حضور دارند منوط است که پس از آن نتیجه قطعی اعلام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.