| کد خبر: 175750 |

◄ خاتم‌الانبیاء خواستار تهاتر املاک شهرداری با طلب‌هایش شد

شهرداری بدهی‌هایش را به قرارگاه خاتم‌الانبیاء با املاک پرداخت کند. سردار سعید محمد، رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیاء بابیان این مطلب گفت: مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم.

تین نیوز

شهرداری بدهی‌هایش را به قرارگاه خاتم‌الانبیاء با املاک پرداخت کند.

سردار سعید محمد، رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیاء بابیان این مطلب گفت: مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سردار محمدی صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیادشیرازی تا ارتش گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء تا حد امکان با شهرداری تهران برای دنبال کردن اهداف و حل‌وفصل مسائل همراه خواهد بود.

او بابیان اینکه با دوستانمان در شهرداری روابط خوبی داریم، از بیان رقم بدهی شهرداری به قرارگاه خاتم‌الانبیا خودداری کرد و ادامه داد: البته شهرداری تهران املاک و اقلام غیرنقد دارد و می‌تواند از این طریق بدهی‌های خود را تسویه کند.

سردار محمد بابیان اینکه طی توافقی که سه و ماه نیم قبل با آقای افشانی داشته‌ایم قرار شد که تلاش کنیم با کمک شهرداری همه پروژه‌ها فعال شود گفت: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان سال و برخی دیگر تا سال آینده تکمیل می‌شود.

او گفت: دقت داشته باشید که برای اجرای پروژه نیاز به تأمین مصالح، مواد، حقوق، دستمزد کارگران و ... است و درست است که قرارگاه امکانات و تجهیزات خوبی دارد اما باید بخشی از نقدینگی نیز تأمین شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.