| کد خبر: 41144 |

مه‌آبادی عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها شد

تین نیوز | رحمت‌اله مه‌آبادی از سوی عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی به‌ عضویت هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور منصوب شد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ رحمت‌اله مه‌آبادی با بیش از 27 سال خدمت رسمی طی دو دوره دو ساله از سال 1383 تا 1387 عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور بوده است.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت، معاون عملیات فرودگاهی، مدیرکل دفتر بازاریابی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌های کشور، معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آسمان و مدیرکل تدارکات سازمان هواپیمایی کشوری از جمله سمت‌های وی بوده است.

مه‌آبادی دارای مدرک فوق‌لیسانس مدیریت بوده و در حال حاضر دانش‌پژوه دوره DBA (دکتری مدیریت کسب و کار) است. وی هم‌اکنون ریاست کمیته حمل و نقل و دبیری شورای راهبردی حمل‌و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد.

یادآور می‌‌شود؛ این انتصاب بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور مورخ 93/11/5 صورت گرفته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 1

    بوی گل و سوسن و یاسمن آمد قدومتان مبارک برادر تلاشگر مظلوم و بی ادعا. بیا و این شهر ویران را آباد کن. خدا نبخشد کسانی را که مصادر امور را به نااهلان دادند و شرکت و صنعت را از خیر وجود شما محروم کردند. شما محبوب قلبهای همه کارکنانید. افسوس که کشور قدر مدیران پاکی چون شما و آقای باقریان را نمیداند. امیدوارم به دستان شما بذر صداقت و همدلی و مهر و محبت در زمین شرکت و تمام فرودگاهها پاشیده و آنقدر باشید تا درختان پرثمر خدماتتان را نظاره گر باشید. خدا باعثو بانی این انتصاب مبارک را بیامرزد. خداییش امروز خوشحال رفتیم خانه و فردا با هزار امید سرکار می آییم. دوستتان داریم مدیر دوست داشتنی

  • 0 1

    سلام باورم نمیشه آقای مهندس مهابادی بزرگ چنین پستی را قبول کرده باشند. البته از فروتنی ایشان بعید نیست. اما بخش و وزیر محترم باید قدر سرمایه های بزرگ خود و کشور را بدانند. من میدانم که ایشان فردی مخلص و متواضع هستند و اگر ذره ای تمایلات نفسانی و دنیایی در وجودشان بود به کمتر از وزارت نمیرسیدند. این بد است که افراد چاپلوس و پر مدعی و توخالی بالاترین پستهای کشور را بگیرند و امثال مهندس بروند و کنج عزلت بگیرند. برای وزیری فرهیخته مانند دکتر آخوندی بد است. انصافا ایشان حیف است و باید بهتر از وجودشان بهره برد. البته شرکت فرودگاهها محترم است ولی منزلت ایشان از آنجا بیشتر است. من میدانم خارج از بخش پیشنهادات خوبی به ایشان شده بود ولی نمیخواستند خارج از تخصص و تجاربشان کار کنند. خوب است تجدید نظر شود. از آقای مهندس هم میخواهم که کم لطفی نکنند. بخش به وجود امثال شما نیاز دارد. شما که سالها است که با بزرگان کشور و مقامات قبلی و فعلی بخش کار میکنید و تجارب بسیار بزرگی در صنعت حمل و نقل دارید وظیفه بزرگی دارید تا از ظرفیت های خدادادیتان بیشتر استفاده کنید.

  • 0 1

    سلام و تبریک بر همه ایشان آدم بزرگ و متفکر و منحصر به فرد و درعین حال بسیار ناشناخته ای هستند. بسیاری از زوایای شخصیتی ایشان باز نشده است. شرکت و حتی صنعت هواپیمایی به شدت محتاج چنین اشاخص راهبردی و بلند نظر هست. به نظر من تیم زمان دکتر خاتمی که مدیر عاملی آن با آقای کتابچی بود تیم بی نظیر و ماندگار شرکت بودند و مغز متفکر این تیم هم آقای مهابادی بود. آدمی مصمم و پرکار که برای شرکت خدمات و فداکاری های زیادی کرد. عجیب است که ایشان را با چه نوبرانه هایی عوض کردن!! خدا کند قدر و منزلتشان را بدانند و برای کار کردن آزادشان بگذارند. آدمهای بزرگ زود بهشون برمیخوره و چون جا براشون زیاده اگر حرمتشان را حفظ نکنند زود سیستم رو طلاق میدن و میرن دنبال کارشون. اینجوری هست که ۶ سال هست که یه مشت قد کوتاه بزرگترین شرکت کشور رو دارن مثلاً اداره میکنند. زندگی هاشون رو نگاه کنید ببینید از کجا به کجا رسیده اند. برای همینه که ول نمیکنند و حاضر نیستند که لحظه ای کارشناسی رو تحمل کنند.

  • 1 0

    ریاست کمیته حمل و نقل و دبیری شورای راهبردی حمل‌و نقل مجمع تشخیص مصلحت نظام حالا هم عضو هیئت مدیره!!! ایشون هم از این چند شغله هاست!!! چرا باید یک نفر سه شغل داشته باشه و بره جای عده ای شاغل را بگیرد. از دولت تدبیر و امید انتظار بیستری میرود.

  • 0 0

    سلام لطفا بفرمایید ایشان که معارفه میشوند؟

  • 0 1

    درود بر مردانی که بر پیمانشان با امام و شهیدان مانده اند. مردان مردی که دنیا را سه طلاقه کرده اند. مردانی که جز خدا را بنده نیستند.

  • 0 1

    آقای دکتر تبریک میگویم. هم به شما. هم به دولت و وزارتخانه. هم به هواپیمایی. هم به شرکتتان. قرار بود افتخار دهید و به بانک ملی تشریف آورید. حیف شد. امیدواریم موفق باشید. البته شما موفق و سربلند خواهید بود. خوش به حال همکارانتان محمدی

  • 0 1

    پس چرا امروز نیامدند؟ نگرانیم کسانی که با آمدن ایشان منافعشان به خط افتاده نگذارند این مدیر پاک و شجاع به شرکت بازگردد. آقای وزیر لطفا از امثال ایشان حمایت کنید.

  • 0 1

    شیره فساد ستیزه درود بر روحانی درود بر آخوندی

  • 0 0

    خدا را شکر

  • 0 0

    بعید میدانم بگذارند کار کند. سرنوشت آقای مهابادی هم مثل آقای نورالله زاده میشود.

  • لواسانی 0 0

    تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک

  • lMolaee 0 0

    بسیار عالی

  • دانش 0 1

    بنده از کارکنان اداره کل ارتباطات و الکترونیک شرکت فرودگاهها هستم. این انتصاب بسیار شایسته را خدمت همه همکاران تبریک میگویم. آقای مهابادی از مدیران پاک با تجربه هستند که شکر خدا مسئولیت بزرگ مجمع تشخیص را هم دارند. فکر میکنم برای شرکت خیلی خوب میشود. جای ایشان در شرکت خالی بود. کاش زودتر می آمدند.

  • دانش 0 1

    بنده از کارکنان اداره کل ارتباطات و الکترونیک شرکت فرودگاهها هستم. این انتصاب بسیار شایسته را خدمت همه همکاران تبریک میگویم. آقای مهابادی از مدیران پاک با تجربه هستند که شکر خدا مسئولیت بزرگ مجمع تشخیص را هم دارند. فکر میکنم برای شرکت خیلی خوب میشود. جای ایشان در شرکت خالی بود. کاش زودتر می آمدند.

  • 0 1

    متاسفانه دکتر آخوندی دیر به فکر اصلاح ترکیب مدیریتی صنعت افتادند. انتصابات اخیر در شرکت فرودگاهها یعنی انتخاب مهندس باقریان و مهندس مهابادی انتخابات بسیار خوبی بود و ثمره آن هم زود معلوم میشود. اما کاش زمان حدود دو سال از دست رفته حرام نمیشد. آقای مهابادی را همه به عنوان فردی استراتژیست و برنامه ریز و مدیر و مدبر میشناسند. حضور شرکت فرودگاهها در جهان هواپیمایی و شروع همکاری با قدرتهای بزرگ فرودگاهی جهان توسط ایشان استارت خورد. اگر دولت دهم اهیات مدیره قبلی را عزل نمیکرد الان شاید فرودگاه امام جزء قدرتهای فرودگاهی بود. شخصیتی متواضع اما به موقع خودش هم قاطع. با پرسنل مهربان و در بین آنها محبوب. به نظر من اگر در این چند سال قبل ظلم زیادی به ایشان شد اما در این چند سال تجربه های زیادی آموخته است. شوخی نیست که چندین سال در بخش فراقوه ای نظام کار کرده اند. الان حضورشان نرای شرکت آبرو و ارزش آورده است. فرصت خوبی است تا از اندیشه های ایشان استفاده شود. تبریک میگویم.

  • ترسوترین کارمند 0 1

    به نظرم وقتشه که شرکت به آقای باقریان یا آقای مهابادی سپرده بشود. بد است ماهها شرکت با سرپرست اداره شود. این دو یک روح در دو جسم هستند و خیلی این هماهنگی به کمک شرکت می آید. خدا کند که آقای وزیر این تصمیم را هم زود بگیرند. دیگه اتمام حجت هم شده. افراد بیرونی که نیامده در رفتند. البته سالها قبل هم بارها این تجربه شده بود. هیات مدیره هم باید جوانتر شود و بازنشسته ها هم خداحافظی کنند. مدیران سیاسی و قدرت طلب کنترل شوند. آقایانی هم که در این چند ساله راه گم کرده و از خیابان امام صادق مهمان ناخوانده شدند به خانه خود برگردند. در این محیط آرام همه کار میتوان کرد. ما خدا را شکر میکنیم. انشائالله دکتر آخوندی قبل از ۲۲ بهمن شیرینی اصلی را به کارمندان شرکت بدهند. خدا میدونه به سطوه آمده ایم از آدمایی که فقط به فکر جیب خودشان بودند و همه آرماناشون در سفر خارجی، مصاحبه، چند پسته شدن، آیه قرآن بلغور کردن و… خلاصه شده بود. انشاءالله زودتر منزل را تخلیه کنند و تشریف ببرند به جایی که گذرشان هم به اینجا نیافتد.

  • 0 0

    کلی گشتیم تا این خبر را پیدا کنیم. چرا در صفحه اصلی نمیگذارید؟ لااقل در صفحه اصلی هوایی میذاشتی. دست کم مردونگی میکردین و در صفحه اول شرکت فرودگاهها میذاشتین. یعنی این خبر از مصاحبه مدیر کل بودجه شرکت هم کم ارزش تر بود؟ تازه عکس ایشان را هم نذاشتین!!!! خبر آقای باقریان رو هم بدون عکس گذاشتین!!!!! مثل اینکه آدمایی که در باند و دسته و مافیای صنعت نباشند در هیچ جا حتی تین نیوز هم جایی ندارند!!! اومدم فقط بنویسم که آقای وزیر دست شما درد نکند. مردونگی کنین و این راه رو ادامه بدین. حتما آخرش خوش است.

  • 0 0

    چه قدر هوا داره خوب میشه. نیستان رفتند و هستان می رسند. خدا بخواهد باید مدیران نالایق تشریف خود را از شرکت ببرند. بردند به سرقت همه سیم و زر ایران یا رب بستان داد فقیران ز امیران

  • 0 0

    تبریک به جناب مه آبادی فکر میکنم این انتخاب خوبی است

  • 0 0

    وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا تقارن این انتصاب مبارک را با ایام مبارک ورود امام و پیروزی انقلاب و دهه فجر تبریک میگویم. امیدوارم این دو انتخاب حق اخیر، ادامه پیدا کند و غیر حق ها هم از شرکت بیرون و به منزل ابدیشان بروند. شرکت باید از مدیران ناپاک و کاسب خالی شود و کار به کاردان سپرده بشود. از آقای مهابادی هم میخواهیم برنامه ای برای رشد جوانان و استفاده از توان آنها در مدیریت شرکت و فرودگاهها تهیه کنند. امید ما به شما هست. خدایی شرکت را از بازنشسته ها هم خالی کنید. البته بی احترامی نباشد منظورم اینه که این بزرگواران میتوانند مشاوران خوبی باشند. اما کار اجرایی باید به نیروی جوان سپرده بشود.

  • 0 0

    آقای دکتر مهابادی تبریک میگم. شما مرد خوب و طرفدار کارمندان هستید لطفا به فکر دانشکده هم باشید. داره نابود میشه. از خواب و خوراک افتاده ایم. اۀن ساعت یک و نیم نصف شبه. خواب و خوراک رو ازمون گرفتن. حیف است. تو این چند ساله که نبودین همه چیز خراب شده. خدا ازشون نگذره که شرکتی را که داشت مثل ساعت کار میکرد نابود کردن. براتون هر روز دعا میکنیم. راستی این پستای صوری را هم از یه عده که با رفیق بازی گرفتن پس بگیرین.

  • 0 0

    از آقای ایلخانی ممنونیم که خیلی با تدبیر و بدون سر و صدا مدیران خ وش سابقه را به شرکت برگرداندند. حیف بود آقای باقریان و مهابادی باشند ولی از اونا استفاده نشه. خوب ایشون بهتر ازهمه کارکنان را میشناسه و به قول معروف پرونده همه زیر بغلشه. حتما شرکت جون میگیره. ممنون منم تبریک میگم

  • 0 0

    جناب آقای وزیر از حسن انتخاب جنابعالی در انتصاب آقایان دکتر باقریان و مهندس مه آبادی بعنوان اعضای هیأت مدیره متشکریم امید آن داریم در دیگر انتصابات نیز افراد شایسته و اشخاصی که منافع نظام اسلامی را بر منافع خود و گروه خود ترجیح میدهند مورد نظر قرار گیرند بازهم متشکریم

  • 0 0

    آقا مبارکه. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبارکه. بیاییم همه از آقای آخوندی و دکتر روحانی تشکر کنیم. خدا کنه کارا درست بشه. خسته شدیم از این همه کارای خلاف یه عده. حتما مثل مهندس تو شرکت کم نیست. اگه بذارن با اومدن مدیرای خوب خودمون کارا سامان پیدا میکنه چون وقتی آدم دزد نباشه و دنبال کار مردم باشه خدا هم کمک میکنه.

  • سیدمرتضی ناصریان 0 0

    بنده گرچه در صنعت هوایی نیستم ولی در جلساتی که با هم داشته ایم توانایی - تسلط به مباحثمدیریت استراتژیک - شناخت بخش حمل و نقل و تعهد ایشان را بارز دیده ام و تبریک می گویم.

  • مهدی 0 0

    من محقق در بخش حمل و نقل هستم. یکی دو بار با ایشان و برخی دیگر از مدیران صنعت هوایی مصاحبه کرده ام. تسلط آقای مهندس مه آبادی و حضور ذهن شان در مطالب بی نظیر است. بسیار دلسوز و پردغدغه و با احساس مسوولیتند. من این انتصاب را به صنعت حمل و نقل تبریک می گویم. خداوند توان ایشان را مضاعف کند و دستشان را باز… امثال ایشان بسیار کم اند در این صنعت… بسیار کم… خیلی ها احساس می کنند صاحب منصب که میشوند، منصبی که بر آن منتصبند ملک پدری شان است. برخی بر تاراجش چشم دارند، برخی بر حفاظتش… مهندس مه آبادی از دسته دوم اند. بسیار دقیق و ظریف مراقب همه ی ترک های ریز و درشت دیوار این ملک اند. مهندس عزیز! تبریک… تبریک… تبریک…

  • محسن 0 0

    با سلام احترام بنده آشنایی کامل دارم و در مجمع دیده ام. عرض کنم ایشان فردی انقلابی ومومن ومتعهد هستند. فردی که گفتند ایشان چند شغله هستند به عرض می رسانم. اولا ایشان را مجمع تشخیص دعوت کرده اند و بخاطر تعهد ودلسوری که داشتند در خدمت مجمع خضور دارند. تا آنجایی که بنده اطلاع دارم ایشان یک یک ریالی بابت همکاری از مجمع دریافت نکرده حتی بابت زحمات ایشان؛ خواستن تقدیر شود که قبول جناب مه آبادی قبول نکردن، بنده ایشان را تحسین و تشکر از مقام مسئولی که انتخاب شایسته کرده اند.

  • ابراهیم یاسری 0 0

    بنده هم به کارکنان صنعت هوانوردی تبریک می گویم هر چند من در آن حوزه نیستم وبا ایشان در مجمع آشنا شدم فردی دل سوز واستراتژیست هستند

  • 0 0

    سلام وشب به خیر انتصاب آقای مهندس مهابادی شده یک مورد کاوی! این همه کامنت خیلی جالبه! خانم من روانشناسی خوانده و از آقای وزیرمیخواهند که توجه فرمایند که این شرکت شدیدا در رنج و عذاب است. تغییر خواسته سازمانی است. مهمترین پیام سازمان تقاضای اصلاح نظام مدیریتی شرکت است. علایم خوشایند نیست. بیماری مضمن است وعلاج آن مداقه را میطلبد. سالم سازی نظام مدیریتی و رفع بی اعتمادی حاصل از عملکرد مدیران ناشایسته باید در اولویت باشد. مثل تورم در اقتصاد. پس امثال مهندس مهابادی هم فقط پیام آور اصلاحاتند که اینقدر استقبال شده. مثل دولت تدبیر و امید که پیام آور رفع گرانی است اما مگر کاهش تورم یعنی پایان گرانی؟ آقای وزیزوزیر پیامشان ارسال و دریافت شد. من بعد وقت آغاز درمان است. انتصاب مدیران شایسته در لایه اجرایی اولین مرحله از شروع درمان است. حتما توجه خواهند فرمود.

  • یکی از کارکنان مراقبت پرواز برج مهرآباد 0 0

    آ قای دکترآخوندی ما کارکنان شرکت فردگاهها سپاس فراوان خود از انصابات اخیر راخدمت شما عرض وتقیدم میکنیم وچند مطلب را خدمتتان عرض مینماییم ۱دلیل اینکه برخی از مدیران شرکت در خود شرکت دارای کسب و کار و منافع هستند اعتماد عمومی پرسنل نسبت به مدیریت سست شده و از بین رفته است. ۲ - بعضی از مدیران تاپ در دولت دهم و آقای بهبهانی منصوب شده اند و حتی از سوی جریان انحرافی حمایت میشده اند و لذا تدام حضورایشان بعد از یک سال ونیم که از دولت امید میگذرد انرژی را از همه گرفته است. ۳ - بعضی از مدیران بدون هیچ سابقه قبلی در شرکت ونامربوط بودن مدرکشان و با سن وسال پایین یک سره و بدون هرگونه سابقه مدیریتی عضو هیات مدیره شده بودند و تصدی معاونت راهم داشته اند و تخلفات مختلفی هم داشته اند. برخوردهای زننده با عموم مدیران و کارمندان شرکت و پرداختن آنها به سفرهای پی درپی خارجی و صرف ارقام هنگفتی از بودجه شرکت برای آموزشهای گران دوره های بین المللی و حتی دریافت چند حقوق از شرکت و تداوم حضورشان در معاونت مدیر عامل به جای عزل وپیگیری تخلفاتشان ضربه سنگینی بر اعتماد و انگیزه کارکنان وارد آورده است. ۴ _ اختصاص پست های صوری و دادن حقوق و مزایای کلان به برخی نفراتی که در دولت نهم از رده کارمندی و با مدرک فوق دیپلم به بالاترین رده سازمانی آورده شده اند و محروم کردن کارشناسان ذیصلاح از حقوق قانونی شان این بی اعتمادی را دو چندان کرده است. ۵ - سوال دیگر این است که وقتی وزیر محترم برخی از مدیران را با حکم خود عوض کرده اند و به حق هم این کار را کرده اند چه گروه و دسته ای سعی زیاد دارند تا آنها را کماکان در مناصب قبلی نگه دارند؟ مگر یک فرد بی دانش که از بیرون سیستم به شرکت تخضی ما تحمیل شده است و حتی رسمی هم نیست و حتی با پارتی بازی استخدام و پیمانی شده است بیش از ۶ سال هم بالارین مناصب را اشغال کرده است تا چند سال دیگر باید راس کار باشد؟ ۷ - چرا فرزندان خود شرکت که هم متخض و متعهد و با تجربه و هم محبوب و توانا هستند و توسط وزیر محترم و دولت امید انتصاب گرفته اند نمیگذارند جای این افراد بیایند؟ ۸ - چرا شرکت باید اداره شرکت به کسانی سپرده شود که از چندین رده پایین تر خود هم صلاحیتشان پایین تر است؟ ۹ - چرا با وجود نفرات توانا و متخصص در هیات مدیره و شرکت باید از وجود بازنشستگان و نفرات بی تجربه و کم صلاحیت در اداره شرکت استفاده شود؟ ۱۰ - چرا نباید به این امر رسیدگی شود که بعضی از مدیران چطور در عرض چند سال زندگیشان آنقدر تغییر سطح کرده است؟ و چرا مدیران ساده زیست و پاک تا این حد در ایس سیستم بی حمایت رها شده اند؟ لطفا دستور رسیدگی برای این کارها بدهید. در انتها از خبرگزاری وزین تین نیوز تشکر میکنیم که حداقل بستری را برای انتقال درد دل و نظرات خانواده حمل و تقل فراهم کرده اند و از این راه روزنه امید برای اصلاح امور و تخلیه روانی سیستم را فراهم کرده اند. خداییش اگر وجود چنین رسانه هاییی هم نبود فساد در روز روشن پاکی را میسوزاند. خواهشا این نظر را حذف نکنیک که خدا میداند نه با غرض و مرض نوشته شده و نه نیت ناپاکی پشت آن است. در آخر هم ایام فجر و پیروزی انقلاب و انتصاب شایسته دکتر مه آبادی را به شرکت و بازگشتشان به خانه خودشان و حضور در جمع خاتواده خدمتگزار شرکت را از ته دل تبریک میگویم. متشکریم دکتر آخوندی متشکریم دکتر روحانی

  • کارمند شرکت فرودگاه ها 0 0

    بسیار خرسند هستیم از این انتصاب شایسته و برای مهندس مه آبادی که از سرمایه های شرکت و صنعت هستند آرزوی موفقیت داریم. متاسفانه شرکت فرودگاه های کشور طی سالیان گذشته در اثر سوء مدیریت مدیران بی تجربه، منافع پرست و بعضا ناسالم ضربات زیادی را متحمل شده و بر اثر تبعیض و ظلم های فراوان نیروهای آن دچار بی انگیزگی و روزمرگی شده اند. شرکت ما نیاز به یک رهبر سازمانی پر نفوذ و سلیم النفس دارد تا اعتماد تخریب شده و انگیزه حرکت را در نیروهای شرکت احیا کند که البته کار دشواری است. با شناختی که از مهندس مه آبادی داریم و با همراهی و تجربه دکتر باقریان به یاری خدا این مهم به دست ایشان انجام خواهد شد. خداوند شر اشرار و ظالمان را از این شرکت کم کند و به خودشان بازگرداند.

  • Alex Dunn 0 0

    از پیام ها مشخص است وضع شرکت بسیار بحرانی است!!!! ولی آیا آقای مه آبادی می تواند اینهمه " معضلات " را بر طرف کند؟ بهترین گزینه انحلال کامل هیئت مدیره و شرکت و ایجاد معاونت فرودگاه ها و توسعه در بدنه سازمان هواپیمائی کشوری با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد با عقبه های مرتبط است۰ بزرگترین اشتباه آقای مهندس علیمحمد نوریان در دهه۷۰ ایجاد شرکت فرودگاه های دولتی بود۰ آنهم بدلیل ترمیم حقوق!!!! حالا شرکت تبدیل به بازار مکاره و بورس دوستان شده است!!!!!

  • مجتبی 0 0

    [جناب آقای وزیر وجود افراد کار آمد و با تجربه راه نجات این شرکت بزرگ با ۵۴ فرودگاه در پهنه این کشور خواهد بود انتصاب ایشان را تبریک می گوئیم و انتصاباتی که در این چند ماهه اخیر در سطح مدیران اتفاق افتاده همان نگاه دولت قبلی و بعضا منافع شخصی است یعنی گماردن افراد کوچک برای کارهای بزرگ برای نابودی این شرکت کافی است فرد قراردادی برای مدیریت[…] بدون سابق مدیریتی، مدر کل[…] بدون سابقه مدیریتی و ۷الی ۸ سال سابقه کاربه خاطر آشنائی پدرش و… جمعی از متخصصین

  • مو سفید 0 0

    خوب بابا آهسته تر یک نفس این کامنت نویس ها گازش را گرفته و تین نیوز هم نمی دانم به چه دلیل!!! تخته گاز می رود ما که موی مان تو صنعت سفید شده گردش این چرخ و فلک را دیدیم این امام زاده ها کور نکنند شفا نمی دهند فرقش این است که حدود ۸ سال نبودد و حالا با انگیزه!!!! آمده اند امیدوارم قیف و قیر و… جور باشد والا صحنه مبارزه ای خواهد شد این شرکت فرودگاه های کشور قدیم می گفتند وقتی رفتید تحقیق ازدواج اگر همه از عروس تعریف کردند شک کنید حالا ما می گوئیم شب دراز و قلندر بیدار!!! جناب وزیر خان ما دیدیم شما احتمالا ندیدید و دوست دارید آزموده را بیازمائید ولی نتیجه کار این آزمایش ضرر به هوانوردی و مسافران است امیدوارم تین نیوز یک طرفه … نکند

  • Real Alex Dunn 0 0

    جناب آقای Alex Dunn شما که شخصیت بین المللی هستید باید بدانید که همه دنیا فرودگاهها از رگولاتوری جدا شده اند و این کار شاهکار آقای نوریان بود. البته احتمالا جناب Alex Dunn با دانش و تجربه دیگری به صنعت هوانوردی آمده اند!!! حاکم شدن این دیدگاههای غیر تخصصی است که شده بلای جان هوانوردی. اما در مورد آقای مهابادی درست است که یک نفر نمیتواند شق القمر کند مخصوصا بعد از ۶ سالی که تیم آقای بهبهانی سیستم را ویران کرده اند و مدیریت غلط باعثاتفاقات بدی شده که نمونه هایش جدا شدن فرودگاه امام است. اما حمایت های اهالی صنعت حمایت از فرد نیست. حمایت از یک تفکر است. تفکری که چند بار آزمایش شده و نتیجه موفق داشته. تفکر منظوم. مدیریت حرفه ای و غیر انحصار طلب. مدیریت استفاده از بهترین ها. مهاب در زمان آقای کتابچی همین آقای مهابادی از بهترین های شرکت در مدیران خودش استفاده کرد. فقط دونفر از تیم مدیریتی او(آقای غوابش و آقای سروی) بعدا معاونان سازمان شدند. مهابادیی کادرساز و مدیر پرور بوده. برای همین است که استقبال شده است. اهل ریخت و پاش و بخور و ببر هم که نبوده. استقبال ازانتصاب مهابادی در حقیقت استقبال از تغییر یک رویکرد کاملا غلط قبلی است. نفی تفکر غلط دولت قبل است. تایید تدبیر است. تازه فکر نکنم رزوم ایشان را کسی توی صنعت داشته باشد. هم تو شرکت هم تو خطوط هوایی هم تو سازمان و هم در رده های بالای کشور و در بخش و مجمع تجربه مدیریتی دارد. شما اگر Alex Dunn نباشید و ایرانی و منصف باشید باید به دکتر آخوندی تبریک بگویید. بهتر از ایشان دارید رو کنید و پیشنهاد بدهید. خروجی های آنها را هم اعلام کنید.

  • کارشناس حمل و نقل 0 0

    طرح راه اندازی شرکت که توسط دکتر نوریان انجام شد این بود که رییس سازمان رییس مجمع و رییس هییت مدیره باشه اما بعد از رفتن ایشان در دهه ۷۰ این موضوع به فراموشی سپرده شد. کاش باز به اون سمت برویم و یک صدا بشه صنعت هوایی و از چندگانگی جدا رها بشه که شاهد پیشرفت کل صنعت باشیم

  • علیرضا ایروانی 0 0

    با سلام و احترام من هم به نوبه خودم انتخاب ایشان را تبریک می گویم جناب مهندس یکی از مدیران لایق هستند که بنده افتخار همکار با ایشان را دارم

  • 0 0

    شاهدیم که شبانه روز وبا شدت کارمیکنند. برخلاف همه سالهای گذشته همه انتصابات امیدبخش، شجاعانه وبراساس شایسته سالاری بوده. واقعاایرادی نمیشود گرفت. هم مهرآبتد، هم مراقبت، هم حقوقی، هم اداری وخصوصا عملیاتی وایمنی بهترین های حاضرانتخاب شدند. نه باندبازی ونه رفیق بازی ونه منفعت طلبی درهیچکدام نیست. همه سالم، پاک، متخصص وخوشنام ومستقلند. جای تشکردارد. امیدواریم که تغییرات فرودگاهها هم شروعشود. به مظرم اگردلالان فرصت بدهند شرکت ایام خوشی راتجربه خواهدکرد. انتقال فلایت چک به شرکت وشروع ططرح هاوبرنامه های تحولی وازهمه مهمتر تعقیب حل مشکل معیشتی کارکنان عملیاتی ومشارکت دادن پرسنل در اداره شرکت. بدگزاری چندین جلسه پرسش وپاسخ درای این اول کاری وبرخورد منطقی باپرسنل تا کنون تجربه نشده است. البته همه دشمنان شرکت چه دلال ها ورانت خوارها نهایت تلاششان رابرای ازکارانداختن ایشان کرده اند و انواع کمپینگ ها رابه راه انداخته اند. چون نان آقایان درحال آجرشدن است. امیدواریم موفق باشند.