| کد خبر: 245610 |

◄ افزایش ۲۸ درصدی مسافران هوایی در خرداد ۱۴۰۱

مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش ۲۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه‌های کشور در خرداد امسال در مقایسه با اردیبهشت خبر داد.

تین نیوز

مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش ۲۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه‌های کشور در خرداد امسال در مقایسه با اردیبهشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، بر اساس این گزارش، پرترددترین مسیر در پرواز‌های خارجی در خرداد ۱۴۰۱ مسیر نجف- مشهد با تعداد ۱۷۹ پرواز بوده و ۸۰ درصد نشست و برخاست پرواز‌های بین المللی در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان، و تبریز انجام شده است.

براساس گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در خرداد ۱۴۰۱ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۰۰ درصد افزایش وجود داشته است.

طبق گزارش منتشر شده کل پرواز‌های فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در خرداد ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست ۲ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر۳ درصد و در ارسال وپذیرش بار و پست ۳ درصد افزایش اعلام شده است.

پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در خرداد امسال نسبت به اردیبهشت در نشست و برخاست ۱۸ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۲۸ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۲۱ درصد افزایش وجود داشته است.

طبق آمار، در خرداد ۱۴۰۱ حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پرواز‌ها به ترتیب در ۹ فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، تبریز، بندرعباس و یزد انجام پذیرفته است.

در همین زمینه در بخش پرواز‌های خارجی در خرداد ماه سال جاری نیز به همین میزان یعنی ۸۰ درصد نشست و برخاست در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان، و تبریز انجام گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.