| کد خبر: 23512 |

سیستم‌های کمک ناوبری به‌روز رسانی می‌شود

تین نیوز | معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ارائه سرویس‌های ناوبري هوايي مستلزم بهروز رساني زيرساخت‌هاست که باید توسط مسئولان ذی‌ربط صنعت هوانوردی صورت گیرد.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، ابراهیم شوشتری در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی با اعلام اینکه در فضای گسترده کشور بيش از 92 راه هوایی وجود دارد، گفت: ارائه سرویس‌های مطلوب به پروازهای داخلی، بین‌المللی و عبوری نیازمند فعالیت‌های مستمر حوزه‌هاي مختلف عمليات هوانوردي از جمله اداره‌کل ارتباطات و ناوبری است تا با تامين و آماده سرويس نگه‌داشتن كليه امكانات و تجهيزات، زمينه ارائه سرويس‌هاي استاندارد به كليه پروازها را فراهم کنیم. 
وی در ادامه افزود: با توجه به اتفاقات ناگواري که در فضای کشور اوکراین روي داد و همچنین ناامن شدن فضای کشور عراق، از 27 تیرماه امسال شاهد افزايش تقريبا صددرصدي پروازهای عبوری از فضای کشور هستيم به‌طوری‌که در طول شبانه‌روز بیش از 900 پرواز عبوری از فضاي كشورمان استفاده مي‌كنند که سال گذشته این رقم 490 پرواز در روز بوده که اميدواريم با ارايه سرویس خوب به اين پروازها در آینده نیز شاهد استفاده اين پروازها از فضای کشورمان باشیم.
شوشتری با بیان اینکه تامین ایمنی اصل اساسی در صنعت هوانوردی است، گفت: تامین سرویس‌های راداری و بهسازی و نوسازی زیرساخت‌ها از عمده کارهایی است که بر اساس مطالعات جامع باید توسط مسئولان ذی‌ربط صنعت هوانوردی صورت گیرد تا بتوانیم خدمات بهتری را برای كليه هواپيماها از جمله پروازهای عبوری ارائه دهیم.
وی در پایان گفت: به‌روز رسانی زیرساخت‌های ناوبری هوايي یکی از اقدامات اصلی ما در این حوزه است به‌طوری‌که با برخی شرکت‌های خارجی به این منظور وارد مذاکره شده‌ایم تا تجهیزات خود را بهسازی و نوسازی کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.