| کد خبر: 235002 |

پرواز مسیر کیش در فرودگاه رامسر برقرار شد

نخستین پرواز مسیر رفت و برگشت رامسر - کیش امروز سه‌شنبه طی آیینی با حضور مسئولان محلی در فرودگاه رامسر برقرار شد.

تین نیوز

نخستین پرواز مسیر رفت و برگشت رامسر - کیش امروز سه‌شنبه طی آیینی با حضور مسئولان محلی در فرودگاه رامسر برقرار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، مدیر فرودگاه  رامسر در این آئین گفت : پس از بهره برداری باند بتنی بین المللی فرودگاه رامسر  در سال گذشته و فراهم شدن  بستر لازم برای نشست و برخاست انواع هواپیما مانند ای تی آر و نیز ایرباس ۳۲۰ موضوع گسترش پرواز ها مورد پیگیری قرار گرفت که در نهایت خیلی از شرکت های هواپیمایی از جمله شرکت هواپیمایی کیش ایر از خود چراغ سبز نشان دادند.

طرح توسعه و باند بتنی فرودگاه رامسر در پنجم خرداد ماه سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰  میلیارد ریال به بهره برداری رسید. با اجرای کامل این طرح ، باند فرودگاه رامسر از یکهزار و ۵۰۰ متر به ۲ هزار و ۷۰۰ متر و عرض ۴۵ متر توسعه پیدا کرد.

ارشاد حاتمی افزود : براساس برنامه پروازی شرکت هواپیمایی کیش ایر ، هواپیمای فوکر ۱۰۰  در روز های سه شنبه و جمعه  حوالی ساعت ۹ صبح از فرودگاه کیش به پرواز در می آید و سپس حوالی ساعت ۱۱ در فرودگاه رامسر به زمین می نشیند و  پس از یک ساعت توقف دوباره ساعت ۱۲ همان روزها فرودگاه رامسر  را به مقصد کیش ترک خواهد کرد.

مدیر فروگاه رامسر ، گسترش خطوط پروازی در این شهرستان گردشگرپذیر در پویایی و رونق صنعت گردشگری بسیار اثرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد : با پی گیری های به عمل آمده در آینده نزدیک بتوان از طریق مسقط ، عمان به کیش و نیز کیش به رامسر ترانزیت هوایی در این منطقه برقرار کرد.

هم اینک هفتگی ۶ سورتی پرواز در مسیر های رفت و برگشت تهران - رامسر ، کیش - رامسر و نیز مشهد - رامسر در فرودگاه رامسر برقرار است.

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر ۸۰ هزار نفری رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد.

استان مازندران سه فرودگاه دارد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.