| کد خبر: 23314 |

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها عنوان کرد:

◄ فرودگاه اهواز پذیرای پروازهای خارجی کشورهای عربی و ترک

تین نیوز | رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان خوزستان با تاکید بر توجه به ایمنی در فرودگاه اهواز گفت: این فرودگاه باید گواهینامه فرودگاهی اخذ كند تا بتواند فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی فرودگاه‌های استان خوزستان، محمدعلی ایلخانی که به‌منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه اهواز به استان خوزستان سفر کرده‌ بود، ضمن اعلام این مطلب گفت: فرودگاه اهواز می‌تواند پذیرای پروازهای خارجی كشورهای عربی و ترك باشد.

وی افزود: این فرودگاه می‌تواند به‌عنوان نبض توسعه استان خوزستان عمل كند و بنابراین باید زیرساخت‌های لازم در این فرودگاه توسعه یابد.

ایلخانی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم فرودگاه اهواز باید براساس طرح جامع فراهم شود، بر ضرورت بازنگری طرح جامعی كه در سال 1387 آماده شده، تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار امیدواری کرد: با توجه به نیاز استان خوزستان به حمل‌ونقل هوایی، باید بتوانیم به این تقاضای فزاینده پاسخ مناسب دهیم.

وی افزود: با توجه به اینكه فرودگاه جدید اهواز طی 8 تا 10 سال آینده ساخته خواهد شد، نیاز است در این فرودگاه زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا پاسخگوی نیازهای روزافزون این استان باشد.

ایلخانی همچنین از خدمات ناصر صفاری مدیركل پیشین فرودگاه اهواز قدردانی و محمدسعید شرفی را به‌عنوان مدیركل جدید فرودگاه‌های استان خوزستان معرفی كرد.

در این مراسم همچنین محمدسعید شرفی مدیرکل جدید فرودگاه‌های خوزستان برنامه‌های خود برای بهره‌وری هرچه بیشتر از فرودگاه‌های استان را تشریح کرد.

ضرورت توجه به سیستم حمل و نقل‌ هوایی استان خوزستان، ساخت و بهره‌برداری فرودگاه جدید اهواز، افزایش تعداد پروازهای فرودگاه‌‌های استان، ارتقای کیفیت خدمات با توسعه تسهیلات جدید،تبدیل فرودگاه اهواز به هاب جنوب کشور محورهایی بود که شرفی به آن اشاره کرد.

در پایان این مراسم لوح سپاس از سوی مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور به صفاری به جهت تلاش‌ها و خدمات وی در 4 سال گذشته اهدا شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور پیش از این مراسم در نشستی با استاندار خوزستان مسائل مربوط به فرودگاه اهواز را بررسی کرد.

در این نشست نیز ساخت و بهره‌برداری فرودگاه جدید اهواز، توسعه فرودگاه‌های مسجد سلیمان و بهبهان محور گفتگوی طرفین بود. همچنین استاندار خوزستان لزوم توجه ویژه به فرودگاه آبادان را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه به حمل‌ونقل هوایی استان با رویکردی ملی شد.

استاندار خوزستان همچنین اعلام کرد: استانداری از هیچ‌گونه حمایتی برای توسعه فرودگاه‌های استان دریغ نخواهد کرد.

ایلخانی پس از مراسم نیز از روند ساخت ترمینال برون مرزی فرودگاه اهواز بازدید كرد.
وی در این سفر با معاونین ادارات این اداره‌كل گفتگو کرد و از نزدیك در جریان مشكلات و نیازهای این اداره‌کل قرار گرفت.

گفتنی است در این مراسم احمد سیاحی معاون امور عمرانی استاندار، ناصر بابانتاج رئیس حراست، حسین صادقی معاون عملیات فرودگاهی، حسین اسفندیاری مشاور اجرایی مدیرعامل در فرودگاه‌های كشور، مرتضی دهقان مدیركل دفتر نظارت بر شركت‌های حمل‌ونقل هوایی و امور فرودگاهی سازمان هواپیمایی كشوری، حجت‌الاسلام مرعشی نماینده حجت‌الاسلام موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، رؤسای ایستگاه‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه اهواز، فرماندهان سپاه و پلیس مستقر در فرودگاه اهواز و جمع كثیری از كارمندان این اداره‌كل حضور داشتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.