| کد خبر: 228179 |

رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا توسط تمام کارکنان فرودگاه‌ها

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از کنترل مستمر رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در ستاد و تمام فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از کنترل مستمر رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در ستاد و تمام فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ فرشید گلیج با اعلام این خبر عنوان کرد: در فرودگاه‌های کشور نهادها، سازمان‌ها، یگان‌ها و شرکت‌های مختلفی ارایه خدمات می‌کنند و تمام مترددان و مسافران ملزم به رعایت الزامات بهداشتی و شیوه نامه‌های ابلاغی  هستند.

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی محدود به کارکنان طرف قرارداد مستقیم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیست و تمام کارکنان پیمانکار و قراردادی و نیز کارکنان متردد در فرودگاه تحت مدیریت سایر ارگان‌ها را نیز شامل می‌شود.

وی گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در یک سال گذشته فراتر از وظایف قانونی، ماسک و تجهیزات ضد عفونی تهیه کرده و دراختیار کارکنان و تمام ذینفعان قرار داده و نیز تسهیلات خرید و فروش را فراهم کرده تا این تجهیزات به آسانی دراختیار متقاضیان قرار گیرد.

گلیج تاکید کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با وجود فشار مضاعف تحریم‌های ظالمانه و کاهش درآمدهای جاری به دلیل بحران کرونا و به تبع آن، افزایش هزینه‌ها برای مبارزه با گسترش این بیماری، به ارایه مطلوب سرویس‌های ایمن فرودگاهی و هوانوردی بر اساس دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ارسالی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت و درمان، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر اتحادیه‌ها و انجمن‌های بین‌المللی وابسته به این صنعت اقدام کرده و در این برهه با وجود شرایط خاص و مشکلات عدیده، ضمن حفظ استمرار عملیات پروازی در فرودگاه‌ها و مرکز کنترل فضای کشور، بارها به خود ارزیابی از طریق بازرسان داخلی پرداخته است.

وی همچنین ادامه داد: شرکت فرودگاه‌ها برای شناسایی نقاط ضعف و قوت خود در مبارزه با کرونا ویروس و پاسخگو دانستن خود و مهمتر از همه حفظ جایگاه و شان و منزلت جان انسان‌ها، داوطلبانه حاضر به ورود در عرصه ارزیابی و نگاه تخصصی از بیرون شده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران،  مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در خصوص تصویر و فیلم انتشار یافته در فضای مجازی گفت: عدم استفاده ماسک توسط باغبان بررسی و پاسخ لازم از طرف فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد رسانه‌ای خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.