| کد خبر: 191896 |

◄ آماده‎باش فرودگاه‎های اهواز و آبادان در پی وقوع زلزله مسجد سلیمان

مدیرکل مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از برقراری اولین جلسه اضطراری کارگروه تخصصی- تخصصی-فرعی مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل در مورد زلزله مسجد سلیمان و آماده‎باش فرودگاه‎های اهواز و آبادان خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از برقراری اولین جلسه اضطراری کارگروه تخصصی- تخصصی-فرعی مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل در مورد زلزله مسجد سلیمان و آماده‎باش فرودگاه‎های اهواز و آبادان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، فرشید گلیج در این باره گفت: امروز 17تیر، پس از وصول خبر وقوع زلزله‎ای به قدرت 5.7 ریشتر در مسجد سلیمان به سرعت جلسه اضطراری مدیریت بحران را در سال 12:30، برگزار کردیم و با تماس با مدیران دو فرودگاه مجاور این منطقه یعنی اهواز و آبادان اطلاعات لازم دریافت شد و توصیه‎های لازم جهت مدیریت بحران ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر دو فرودگاه در شرایط عادی به سر می‎برند و عملیاتی هستند توصیه شد که برای پروازهای احتمالی امداد و نجات آمادگی لازم را داشته باشند و همچنین بر بررسی صحت عملکرد سیستم‎های زیربنایی فرودگاه‎های نامبرده برای اجرای عملیات در روز و شب تاکید شد.

گلبج با اشاره به اینکه اکنون هر دو فرودگاه در آماده‎باش به سر می‎برنند، افزود: برای همین تاکید شد که مدیران و مسئولان هر دو فرودگاه تا عادی شدن شرایط در محل خدمت حضور داشته باشند.

این جلسه با حضور تعدادی از اعضای این کارگروه شامل علی شورمیج، معاون توسعه مدیریت و منابع، حمیدرضا سیدی، معاون برنامه‎ریزی، نظارت و امور اقتصادی، محمد امیرانی معاون عملیات هوانوردی، فرشید گلیج مدیرکل مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و همچنین محمد الهی‎نیا مدیر ایمنی، محمدرضا زحمتکشان، سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‎ها  و قدرت مرادی، معاون اداره کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی برگزار شد.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.