| کد خبر: 227259 |

آمادگی فرودگاه یاسوج جهت ارائه خدمات امدادی به زلزله‌زدگان

مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه طی وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه خسارتی به این فرودگاه وارد نشده است، افزود: هم‌اکنون تمامی پروازهای فرودگاه برقرار هستند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه طی وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه خسارتی به این فرودگاه وارد نشده است، افزود: هم‌اکنون تمامی پروازهای فرودگاه برقرار هستند.

به گزارش تین نیوز، عنایت انصاری‌فرد، مدیر فرودگاه یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وقوع زلزله اخیر ۵.۶ ریشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خوشبختانه طی زلزله هیچ‌گونه آسیبی به فرودگاه وارد نشد و تمامی زیرساخت‌ها و ابنیه سالم هستند.

وی گفت: اکنون فرودگاه یاسوج کاملاً عملیاتی شده و اگر کمکی نیاز باشد، نیروهای مستقر در فرودگاه آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی را دارند.

 انصاری‌فرد تأکید کرد: تمامی پروازهای فرودگاه همچنان برقرار هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛ به‌طوری‌که امروز در فرودگاه یاسوج میزبان رئیس قوه قضاییه هستیم.

 مدیر فرودگاه یاسوج گفت: در حال حاضر یک فروند هلیکوپتر امداد و نجات هلال‌احمر در فرودگاه مستقر شده است و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با یادآوری از اینکه در زمان وقوع زلزله هیچ‌گونه وقفه‌ای در پروازهای فرودگاه یاسوج ایجاد نشد، عنوان کرد: پس از وقوع زلزله در همان دو دقیقه اول، بازدیدها از زیرساخت‌های فرودگاه انجام گرفت و پس از اطمینان از صحت و سلامت زیرساخت‌ها، بلافاصله فرودگاه عملیاتی شد.

انصاری‌فرد تأکید کرد: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد زلزله‌خیز است، در تلاش هستیم تا رشد و توسعه سیستم ناوبری در فرودگاه بالاتر رفته تا بدین ترتیب همیشه و در هر زمان در خدمت مردم و مسئولان باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.