| کد خبر: 224108 |

شرایط جوی پروازهای فرودگاه مشهد را متوقف کرد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به دلیل مه گرفتگی، پروازهای این فرودگاه از ساعت ٢٣ دوشنبه شب انجام نشده است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به دلیل مه گرفتگی، پروازهای این فرودگاه از ساعت ٢٣ دوشنبه شب انجام نشده است.

به گزارش تین نیوز، حسن جعفری صبح سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دید افقی در این فرودگاه طی این مدت کمتر از ٣٠٠ متر بوده و پروازهای ورودی و خروجی آن تا کنون متوقف شده است.

وی ادامه داد: از این رو پرواز شماره ۰۲۸ شرکت کاسپین از تهران به مشهد به دلیل شرایط نامساعد هوای مقصد به فرودگاه یزد بازگشت و پرواز شماره ٤٠٥٧  شرکت زاگرس از تهران به مقصد مشهد نیز به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: همچنین پرواز شماره ٩٠٥ شرکت ایران ایرتور از رشت به مقصد مشهد و پرواز شماره ١٢٥٢ شرکت قشم ایر از تهران به مشهد به دلیل شرایط نامساعد هوا به فرودگاه مهرآباد بازگشتند.

وی افزود: پرواز شماره ٦٩٥٩ شرکت کاسپین از اصفهان به مشهد نیز به همین دلیل به فرودگاه یزد بازگشت.

جعفری با بیان اینکه با مساعد شدن شرایط جوی پروازها از سر گرفته می شوند، از مسافران خواست قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق شماره تلفن ١٩٩ یا پرتال فرودگاه مشهد از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

قبل از شیوع کرونا روزانه ۴۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابه‌جا می‌شدند و این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور بود که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.