| کد خبر: 210610 |

◄ مدیر فرودگاه لامرد تغییر کرد

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سهراب عزیزی به عنوان مدیر فرودگاه لامرد منصوب شد.

تین نیوز

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سهراب عزیزی به عنوان مدیر فرودگاه لامرد منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت دلیل این انتصاب را تعهد، سوابق و تجربه های عزیزی اعلام و اظهار امیدواری کرده است؛ مدیر جدید فرودگاه لامرد با استفاده کامل از ظرفیت های موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برنامه های توسعه استان به کار برد.

از جمله ماموریت های عزیزی در این ابلاغ می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکید بر شناسایی و به کار گیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادرسازی اشاره کرد.

در این ابلاغ همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و نیز تعامل موثر با مسوولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف تاکید شده است.

پیش از این پرویز میری مدیریت فرودگاه لامرد را برعهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.