| کد خبر: 208814 |

◄ قدردانی وزیر راه و شهرسازی از دست‌اندرکاران شرکت فرودگاه‌ها

وزیر راه و شهرسازی در پیامی به رئیس، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران فرودگاه‌های سراسر کشور از نقش‌آفرینی مؤثر دست‌اندرکاران در به بار نشستن طرح‌های فرودگاهی قدردانی کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در پیامی به رئیس، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیران فرودگاه‌های سراسر کشور از نقش‌آفرینی مؤثر دست‌اندرکاران در به بار نشستن طرح‌های فرودگاهی قدردانی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد اسلامی در این پیام با اشاره به انبوه خاطرات تلخ و شیرین، از آن به‌عنوان تجربه‌ای یاد کرد که بدانیم و بتوانیم بیش از پیش بر پای خود بایستیم و با یاری حق تعالی و تکیه بر دانش و توانمندی و پشتیبانی ملت بزرگ ایران بر مشکلات و تنگناهای هر چند عظیم، فائق آمده و از هر ناگواری و سختی، برای سعادت و آسایش مردم و اعتلای ایران اسلامی فرصتی بیافرینیم.

وی در این پیام خطاب مسئولان شرکت فرودگاهها و مدیران فرودگاهی اظهار امیدواری کرده است؛ زین پس نیز با عنایات خداوند متعال و در پناه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و دعای مردم عزیز ایران اسلامی، این ملت بزرگ از هر گزند و بیماری بدور بماند و سال 1399 متفاوت از آنچه بر ما گذشت سالی همراه با گشایش در امور، افزونی سلامت و شادابی و موفقیت‌های روز افزون برای مردم عزیزمان باشد.

اسلامی در این پیام  با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی همگام با ملت عظیم و الشان و با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری و در راستای تدابیر دولت تدبیر و امید، تاکنون از هیچ کوششی برای سعادتمندی و آسایش مردم عزیز ایران فرو گذار ننموده است، حاصل آن را به بار نشستن طرح‌های عظیم آزادراهی، ریلی ، فرودگاهی، بندری و ...  آغاز طرح اقدام ملی مسکن و چند صد پروژه بزرگ و کوچک دیگر عنوان کرد.

وی در پایان ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت از خداوند منان آرزوی توفیقات روز افزون همراه با سلامتی و سعادت را برای همه همکاران ارجمند و خانواده آنان مسئلت کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.