| کد خبر: 207209 |

◄ سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد

طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیرکل حراست، مدیر حوزه مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان و مدیران این شرکت، غلامرضا دهقانی زاده به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم معرفی شد.

تین نیوز

طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیرکل حراست، مدیر حوزه مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان و مدیران این شرکت، غلامرضا دهقانی زاده به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم گفت: ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران قشم باید به عنوان اصلی ترین هدف شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار بگیرد.

وی با قدردانی از اقدامات مثبت صورت گرفته در زمان مدیریت مهندس پاکنژاد در این شرکت بیان داشت، شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم در دوره جدید مدیریت باید سه ماموریت مهم را به سرانجام برساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اصلاح ساختار نیروی انسانی با هدف بهبود و افزایش کارایی این مجموعه اولین ماموریت شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم است.

به گفته مومنی، اصلاح ساختار مالی و حرکت به سوی کسب درآمد و سودآوری دومین ماموریت سرپرست جدید شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم می باشد.

وی با اشاره اهمیت تدوین برنامه منسجم برای ادامه فعالیت این شرکت، افزود: تهیه برنامه ای دقیق با توجه به امکانات موجود برای افزایش میزان رضایت مردم و بازرگانان از خدمات ارائه شده توسط این شرکت سومین ماموریت مهم مدیریت جدید باید باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه های مختلف طی سال های گذشته، قشم امسال آماده میزبانی بیش از یک میلیون گردشگر و مسافر بود، که به علت شیوع بیماری کرونا این شرایط فراهم نشد.

مومنی با بیان اینکه مقابله با کرونا یک امتحان ملی برای عبور از بحران است، ادامه داد: باید شرایط در قشم و سایر مناطق کشور به نحوی مدیریت شود که مردم به ایفای نقش بپردازند و با حضور مردم است که می توانیم از این بحران با موفقیت عبور کنیم.

در پایان این مراسم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای حکمی غلامرضا دهقانی زاده را به سمت سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

غلامرضا دهقانی زاده، 25 سال سابقه خدمت در سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران را در کارنامه شغلی دارد و پیش از این به عنوان معاون فرودگاه در شهرهای خرم آباد، زنجان و کیش فعالیت کرده و مدتی نیز مدیرکل فرودگاه آبادان بوده است. دهقانی زاده پیش از این در سمت مدیرکل حمل و نقل هوایی قشم مشغول خدمت بود.

انتصاب دهقانی زاده بعد از دریافت استعفای جعفر پاکنژاد که پیش از این در سمت مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت بود، صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.